• Time
  • Show
Clear All

Ko zna. Nema direktan prenos.
    Originally posted by Brajkula
    Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Bulls guard Derrick Rose sustained an injury to his right knee against the Portland Trail Blazers on Friday night. Subsequent examinations and an MRI confirmed a medial meniscus tear to his right knee, which will require surgery. Rose is out indefinitely, and will not accompany the team on the rest of its current road trip
      Originally posted by Brajkula
      Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Bulls say torn medial meniscus in right knee for Derrick Rose. Surgery required.
        Way too soon to know how similar the injuries are, but a torn meniscus is what felled Russell Westbrook last spring. Sad news all around.
        Home Is Where The Heart Is... My Home, My City, My House..‪#‎HeatLifer DWade‬

Comment

Dobro je da nije ACL...
          sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
          -Jürgen Klopp

Comment

Strasno.. bas mi ga zao :/

Comment

E jebem ti, nema ga do kraja sezone

A na twiteru nek ipisu i da mozda ce biti out tri meseca

Ali ipak ...

Marc Stein ‏@ESPNSteinLine 7m
              Official word from Bulls is that DRose is out "indefinitely" but vibe is they're indeed bracing for prospect he misses rest of '13-14 season
              Last edited by Lord Aleksoni; 23-11-13, 22:53.

Comment

Originally posted by AleksaVP View Post
                E jebem ti, nema ga do kraja sezone

Ko kaze da ga nema do kraja sezone? Kunem ti se da cu te banovati sto sve zivo komentarises iako o vise od pola stvari nemas veze!
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Meniskus je out oko 3 meseca. Bice za PO bar 80%, od koga je dosta je.
                  Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Originally posted by NebojsaNS View Post
                    Imao je Westduck tu povredu skoro, kazu 4 do 8 nedelja, sve zavisi kakva je situacija. Metta Debil se recimo vratio 2 nedelje posle operacije, ali on je maloumnik. U svakom slucaju, nije gotova sezona i to je najbitnije.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Originally posted by NebojsaNS View Post
                      Moze to da se smanji mnogo vise, sve zavisi koliki je intezitet laceracije meniskusa.
                      sigpic

-Jürgen Klopp

Comment

Originally posted by Freshman91 View Post
                        Moze to da se smanji mnogo vise, sve zavisi koliki je intezitet laceracije meniskusa.
                        Bas tako. U normalnim slucajevima najbolji scenario je oko 2-3 nedelje, ali posto je u pitanju profesionalni sportista, minimum mesec dana bi trebalo da bude. Ali eto, ima likova tipa MWP..

Comment

Originally posted by T-Snell View Post
                          Ko kaze da ga nema do kraja sezone? Kunem ti se da cu te banovati sto sve zivo komentarises iako o vise od pola stvari nemas veze!
                          Pricaju razno. Prvo sam video da je tri meseca a onda i neko rekao da postoji mogucnost za kraj sezone. Ali evo sada citam da se Russ vratio mnogo ranije a i Metta isto.

Comment

Problem je sto Bulls-i stvarno razmatraju da ga zatvore do kraja sezone, ali videcemo vec posle operacije... Jebem te zivote...
                            sigpic

Comment

Originally posted by p4p1 View Post
                              Bas tako. U normalnim slucajevima najbolji scenario je oko 2-3 nedelje, ali posto je u pitanju profesionalni sportista, minimum mesec dana bi trebalo da bude. Ali eto, ima likova tipa MWP..
                              Nema sanse da se vrati za par nedelja, daj boze, ali ako se pominje operacija, onda je rehabilitacija meniskusa duza posle iste, 2-3 meseca, znaci da je teze pokidao medijalni meniskus, ali otom potom. Videcemo, za sada, najbolja stvar u ovoj nesreci jeste da nije ACL.
                              sigpic

-Jürgen Klopp

Comment

Jos se taman ponadao da cu ga sutra gledati prvi put u normalno terminu.
                                U opste mi se sutra ni ne gleda Klipersi protiv Bulsa.

Comment

Working...
                                X