• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Baš veliko razočarenje, RG gotov drugog dana

valjda je sve fizički ok, nadam se da nije u pitanju povreda iz Rima

brz oporavak

Comment

• verovatno ga je malo zezalo rame opet, s obzirom na 57% servisa i samo 5 aseva, uz to avrg 185 na sat... ali je po meni mnogo zasluznija glava za poraz, jer ocigledno da ne moze da se iskulira i koncenrise na ostale segmente igre kad ima bilo kakvu povredicu (kao sto u ovom slucaju ne moze da servira kako treba), nego je mislima ko zna gde van terena, potpuno bezvoljan i nezainteresovan za trenutni mec (vise od pola GGLovih poena su Stankove UE, horor)... u sustini, slicna prica kao protiv Andersona u IW i Goluba u DC...

meni je jako zao sto je izleteo ovako rano, jer je svakako neko ko je mogao puno toga da kaze .... a taman sam poceo da verujem kako se psihicki smirio i stabilizovao posle AO i MC, kad on ne odustaje od starih boljki

Comment

• Ovo je do sada najvece iznenadjenje,bez sumnje. Stan je skroman,tih i nenametljiv teniser, kroz celu svoju karijeru. Sa vanrednim uspesima, u toku ove godine,doveo je sebe na najvecu tenisku pozornicu, u top 3, i smatra se favoritom, na svakom turniru, na kome igra.
        Samim tim, je izlozen raznim"vetrometinama, koje idu uz to.
        Vec je u poznim teniskim godinama, a do sada se nije susretao sa ovakvom problematikom, i uz njegovu skoromnost i neminovne povrede-lakse ili teze, mislim da ne moze da se nosi sa tolikim pritiskom. Nadam se da gresim, i zelim ga u samom vrhu, jer je jedinstven igrac.
        * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• Wawrinka i Borna Coric danas trenirali zajedno

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• kakav melem za oči... ..mislim na travu počinje uskoro njena sezona i najkraće traje

ima on poveću ekipu rekla bih

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• a posle ove predugacke sezone sljake, ova zelena bas umiruje i prija ocima
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• (zbog fotke)

The Guardian: Stan Wawrinka close to putting the pieces together but ‘I’m not there yet‘
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• Najbolji Wimbledon u karijeri, mora ga smatrati pozitivnim...samo nastavi majstore

Comment

• Stan se povukao iz Gstaada

sigpic

with experience.

Comment

• Ocekujem od Stana puno na americkoj turneji, tereni mu idealno odgovaraju

Comment

• Stan je verovatno, najsnazniji lik na touru.
                            Svi nesto mrsave, radi brzine i boljeg kretanja, ali on gura svoj "fazon".

Comment

• samo da odigra kako treba, a ne kao protiv Kazakhstana

@letstalktennis1: Stan Wawrinka told reporters in Gstaad: "The @DavisCup is my goal number 1 this year."

sigpic

with experience.

Comment

• Comment

Working...
                                X