Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nadam se da je Delpo svjestan da ako ovo izgubi više praktički nema šanse za polufinale

Ajde čovječe, trgni se malo!
    * Victory makes you happy, failure makes you stronger!
    * Smeš da izgubiš, ali ne smeš da se predaš!
    NOVAK ĐOKOVIĆ #TrueChampion

Comment

• Kakve veze ima 3. set, kad oni sledeci mec igraju tek u cetvrtak, ima vremena za odmor
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
        Kakve veze ima 3. set, kad oni sledeci mec igraju tek u cetvrtak, ima vremena za odmor
        Kalkulisemo, set i gem kolicnik isto bitni
        sigpic

Comment

• Pa ne moramo mnogo brinuti zbog ovakvog Delpa..
          Samo da vidimo kakav će biti tatica sutra..
          Originally posted by gokara
          Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

Kakve veze ima 3. set, kad oni sledeci mec igraju tek u cetvrtak, ima vremena za odmor
            Zavrsnica je sezone, svi su na rezervama, svaki dodatni napor crpi i ono malo preostale energije sto se itekako moze odraziti u narednim mecevima.
            Tom, your music is the best drinking partner I've ever had.

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
              Kalkulisemo, set i gem kolicnik isto bitni
              A i to sto kazes, posto ce sutra Role da dobije 2:0, sve vam je bitno
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

A i to sto kazes, posto ce sutra Role da dobije 2:0, sve vam je bitno
                Edberg za humor
                sigpic

Comment

• Kao pravi profesionalci nista ne prepustamo slucaju. Beni Rajh kad krece u trku ne gleda prvu kapiju koja ga ceka, vec onih nekoliko naprijed. Vizualizacija.
                  sigpic

Comment

• Gaske igra vrlo pametno, miksuje i izlazak i igra na mrezi mu je izuzetna.
                    Nista se ne zna, iako je Gaske bio unapred otpisan, rezultat je krajnje neizvestan.
                    Dok ja ovo pametujem,sve se okrenu na Delpovu vodenicu
                    * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• Pazi izgubio svoj servis gem, zar fra nije imao 40:0? A videla sam par lepih izlazaka na mrežu. tja
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• pucaj po njemu bre!
                        Everything you want is on the other side of fear.

Comment

• Nastavlja se samodestrukcija Gaskea..
                          Originally posted by gokara
                          Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

• To je tenis.

Jeadan DP-ov FH, pri Risinom vodjstvu od 40:0 na sopstveni servis, je vjerovatno rijesio mec.

Comment

• Originally posted by jagodica View Post
                              Nastavlja se samodestrukcija Gaskea..
                              nije on mogao nista da uradi kod onih forhenda, vjeruj mi.
                              Everything you want is on the other side of fear.

Comment

• Brza Delpo van projektovanog, ali je i dalje u domenu zeljenog.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X