X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jebi Ohio State, jebi Craft-a!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Velika muda Dyshawn Pierre-a. Ajmo sad odbrana.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Tako je breeeeee
        It is not the violence that sets a man apart.
        It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Kako volim ovaj NCAA Boze, Boze...
          sigpic

Comment

• Nesto najbolje sto postoji u sportu!

Kakva zavrsnica.

Comment

• Ne radi mi CBS, a imam ono sa modify headers na mozili i opet izbaci da ne mogu gledat zato sto nisam iz Amerike.
              "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Originally posted by stefan12 View Post
                Ne radi mi CBS, a imam ono sa modify headers na mozili i opet izbaci da ne mogu gledat zato sto nisam iz Amerike.
                Instaliraj mediahint. Preko njega radi na Chromeu ..

Comment

Ne radi mi CBS, a imam ono sa modify headers na mozili i opet izbaci da ne mogu gledat zato sto nisam iz Amerike.
                  Pogledas na rasporedu, i samo one utakmice koje prenosi CBS (logo kao oko) mogu se
                  gledati bez verifikacije. Sve ostale ne mogu. Dakle, trenutno ove dve ne mozes.

http://www.ncaa.com/march-madness-live/schedule

Sledeca na CBS-u je W. Mich - Syracuse.

Viasat Sport takodje prenosi. Samo ti treba dosta jak net (10-20).

Comment

• Mrtvi Harvard ne moze da promasi trojku, ona posle blokade je bila posebno deprimirajuca. Al' ocekujem da Cronin pojaca odbranu i da dodje do lakih poena iz kontre kao malopre.

Pitt kara u bulju Colorado, al' nije ni cudo s obzirom da ovima fali Dinwiddie.
                    sigpic

Comment

• Fala vam za ovaj savet oko mediahinta

Tacno da se covek smori sto Dinwiddie ne moze da se pokaze na MM-u

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                        Pogledas na rasporedu, i samo one utakmice koje prenosi CBS (logo kao oko) mogu se
                        gledati bez verifikacije. Sve ostale ne mogu. Dakle, trenutno ove dve ne mozes.

http://www.ncaa.com/march-madness-live/schedule

Sledeca na CBS-u je W. Mich - Syracuse.

Viasat Sport takodje prenosi. Samo ti treba dosta jak net (10-20).
                        Meni na CBS-u radi ova utakmica Harvard-Cincinnati.
                        "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

Comment

Meni na CBS-u radi ova utakmica Harvard-Cincinnati.
                          Nekad radi, nekad ne. Nekad posle 15-20 minuta ti pise da moras verifikovati.
                          Sve zavisi od njih - da li ukljuce zastitu ili ostave otvoren stream.

Comment

• Kakav potez Granta.

Comment

• Selimo se u novu temu, ova ce ostati otvorena i sluzice nam kao neka pre-draft tema, kada za to dodje vreme.
                              sigpic

Comment

• Yahoo sources: N.C. State sophomore T.J. Warren has decided to enter the NBA Draft.

Comment

Working...
                                X