Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Ja zelim da Fed osigura London, a to znaci da pobedi 1. mec i posle toga moze da ide u London.
    Ali bi bilo dobro da ipak kao 6. ode u London, zbog grupe, jer ako ode kao 7. ili 8. onda moze bas da ima ocajnu grupu

Nadal ce ici na 2 pobede, cisto da osigura no.1 na kraju godine, Djokovic takodje, tako da ja ocekujem finale Conga-Delpo
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

Tignorova prognoza toka turnira do finala
      Spoiler
      kao da je mene pitao

Danas bi mogao biti zanimljiv duel dva zaljubljenika u bh slajs, Tomika i Lopeza.
      Ernest i Nando može biti zanimljiv meč do trenutka buđenja podstanara kod jednog ili obojice.
      Last edited by pecaros; 28-10-13, 10:03.
      sigpic

Comment

Loše postavljena kamera na Centralnom terenu. Dobija se utisak da je teren smanjen.
        Podloga srednje brza sa nešto višim odskokom.
        sigpic

Comment

Ko ima HD SK moze da jasno vidi mrezu koja je postavljena ispred tribine tj. iza igraca i bas ruzno izgleda

Comment

radi mi strim, a posto kuliram na poslu, to je bas lepa vest

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Manarino još vuče traume posle prošlonedeljnog retkog neuspeha peglanja H2H.
              sigpic

Comment

Ovaj komentator kaze: Evo i glavnog sudija Dumusoaza Dumusoaza covjece haha
                OVAKO

Comment

Rosol pobedio Chardy-a sto je za mene malo vece iznenadjenje. Ferer je vec u 1/4 finalu.

Comment

ajmo Feli

ali gledam ovu dvojicu, kao usporeni snimak da gledam

sigpic

with experience.

Comment

Zato sve prsti na mecu Istomin-Haase, mozda par razmjena da je bilo

Ova mreza bas smeta
                      Last edited by retro; 28-10-13, 13:04.
                      Genius, outrageous, the best ever! RF!

Comment

Tomik i Feli igraju da vide ko je gori

Comment

Feli servirao za mec, a sad ce jos i da izgubi TB

sigpic

with experience.

Comment

Slajsom ću te, slajsom ćeš me
                            sigpic

Comment

Covjek bi rekao da je Pariz sporiji od MCa kad ovi madjionicari igraju

Comment

Tomicu je ovo jako bitan meč. Mora da pobedi kako bi ostao u trci za prvih 50

Comment

Working...
                                X