X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Reise View Post
    Da si ga 20 uzeo, pa dobro, al si ga 10 uzeo brate. To ti je kiks
    Hteo sam prvo CP3, Kyrie-a, Curry-a i onda mi je Uros uzeo Mela pred nosom i onda sam hteo Al-a Uzeli bi ga pre 22. pika 100%.
    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
    C'E SOLO L'INTER

Comment

• Djomla kakav je ovo fantasy? Kakvo je ovo racunanje?

EDIT: Kad malo razmislim - nije ovo lose.

Comment

• Koji je ovo rakuc, kako bre nije lose?
        sigpic

Comment

• Daleko je od loseg, jos ce mi Stephenson opasan steal ispasti

Comment

• Kakvo smece, sabira sve statisticke kategorije.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Crnjak.
              sigpic

Comment

• Kazem ja lepo da igramo Yahoo, a ne ovaj kurton, al' niko me ne slusa.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ja stvarno ne znam zasto smo promijenili Yahoo. Ko je kriv tu?
                  sigpic

Comment

• Meni ovo bolje

Comment

• Kakvo je ovo bodovanje? u ligi u kojoj igram podesili smo sistem na roto, kada udjem u standings pa u real-time (daily stats) dobijam tabelu gde svi clanovi lige imaju isto bodova, u svakoj statistickoj kategoriji po 2.5 sto cini ukupno 20 pritom je nekome u ligi nocas igralo 4-5 igraca dok je meni igralo samo 2, ne znam po kom principu se vrsi bodovanje
                      VALENTINO ROSSI #46

Comment

• 100 puta bolji je bio Yahoo
                        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                        C'E SOLO L'INTER

Comment

• George Hill zaradio ceo poen, jbt nemo'š verovat koje dostignuce.

Comment

• Originally posted by Prototype View Post
                            George Hill zaradio ceo poen, jbt nemo'š verovat koje dostignuce.
                            Kako cu da te odvalim, jos nisi svjestan.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
                              Kako cu da te odvalim, jos nisi svjestan.
                              Nema Kobea, Ilysova upitan kao i Kirilenko. Pazi da nisam svestan

Comment

• Meni kao teskoj nubini za fantazi vise mi se svidja ovaj.Mislim da Mladen moze u opcijama da promeni kako se boduje sta.

Comment

Working...
                                X