• Time
  • Show
Clear All

• Jebo Lebrona
    sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
      Jebo Lebrona
      Covek donese 65 fantazi poena i ja ti bezim samo 8 razlike.
      Tuga

Comment

• Dje su oni sto ne gube?
        sigpic

Comment

• Imao si mnogo vise raspolozivih igraca ove nedelje.
          Skoro pa i nezasluzena pobeda

Salim se naravno... ceracemo se jos

Comment

• Tako mi i treba kad jedem govna Mada Rondo podivljao skroz, kapiram da je napravio neki rekord u jednom danu.. 7 igraca mu donela oko 220 poena

Comment

• Originally posted by p4p1 View Post
              Tako mi i treba kad jedem govna Mada Rondo podivljao skroz, kapiram da je napravio neki rekord u jednom danu.. 7 igraca mu donela oko 220 poena
              Tempiram formu za PO, kao Spursi
              sigpic

Comment

• Jebem li ti Iggy majku mrtvu, siso jedna raspala. Od jednog od najboljih fantasy igraca si postao jedan od najgorih.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• A bas gledam koliko je tesan rezultat kod vas. CDR te ukopao

Comment

• Dobar bi duel ove nedelje bio izmedju mene i papija
                    sigpic

Comment

• Ma od CDR-a ne mozes ni ocekivati da razbija stalno, al' ovo smece da ne donese bar 15 poena... Tek sam se zadnjih par nedelja ozbiljnije ukljucio u fantasy i bas sam se iznervirao.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pa sto ne rece da si se iscimao. Pustio bih te, znamo se tolike godine

Comment

• Proci ce u PO ja mislim, ima zadnju nedelju dobrog protivnika.
                          sigpic

Comment

• Duvajte ga coporativno Iznervirao sam se sto je Iggy smece, ne sto sam izgubio

Doduse, tebe je uvek lepo dobiti u bilo cemu
                            sigpic

Comment

• Pustice ga Shone, ciganska posla

Comment

• A jbg, ima problema Iggy
                                Iguodala's been dealing with some knee tendinitis and will continue to do so in the short term. As such, you can expect some decreased usage and production.
                                Vidis Ljubo sta te spasilo

Originally posted by Reise View Post
                                Dobar bi duel ove nedelje bio izmedju mene i papija
                                Kapiram da bi ispizdeo

Sunce ti, kakav derbi u zadnjem kolu regularne sezone

Comment

Working...
                                X