Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Rumuni od onog gola bez sansi na obe strane, evo sad nekoj od ekipa ponisten gol zbog ofsajda (jos ne znam ko je ko :hah). Igra se brzo majke im ga nabijem, trci se brzo sa jedne na drugu stranu tako da potencijalno moze biti golova, al' opet da ponovim to su Rumuni, ne mora da znaci nista.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Braunsvajg imao sad sansu,zicer skinuo golman,napadaju a Karlsrue se brani.Valja im zabiti jos jedan
      Znao sam..1-1 majke im
      Last edited by Dacha; 12-08-11, 17:30.
      sigpic
      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• 1-1 sunce ti

Comment

• Morao sam na "rotirajuci" da stavim Istres 3+ jer je Mac-a i mene istresao pre neki dan protiv Le Mana. A Le Man ga veceras duva od Bastie.
          Ovi smrdljivi rumuni me nerviraju zato sto su zadnji i sto do sada nijedna ekipa nije postizala golove pa da se ne pomame danas!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
          sigpic
          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
          - 4xMVP -

Comment

• Steta sto na drugom tiketu nismo stavili Bastiju

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
              Steta sto na drugom tiketu nismo stavili Bastiju
              Jbg. meni he stigla poruka dok sam bio u gradu pa sam ga stavio na "rotirajuci" i singlirao za odbranu.

Samo ovi Rumuni neka cute, a Karls ce dobiti tekmu.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
              sigpic
              RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
              - 4xMVP -

Comment

• Ako sam dobro provalio ova Astra je nekom magijom uvalila gol i sad se brane sto je dobro za nas i za sada im ide fino.
                Samo sto imaju jednog stopera koji zamalo da napravi asistenciju u stilu Psiholjuba, al' ga iscupa golman.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ja ne verujem...
                  sigpic

Comment

• Kurac,2-1,opet slobodnjak
                    sigpic

Comment

• Ovaj ne ume da brani

Comment

• Ne seri da su oba gola primili iz slobodnjaka???

Jbt, em je supalj zivi zid, em se golman zalepio za desnu stativu jebem ga u usta retardirana.
                        sigpic

Comment

• Pa sta je sa Karlsrueom,ja ne mogu da vjerujem

Comment

• Ma nije,Karlsrue je dao iz slobodnjaka,a kod prvog gola za ove golmanu je lopta prosle kroz noge.Ma totalna defanziva a odbrana suplja
                            sigpic

Comment

• Ajde dajte jedan barem do kraja poluvremena

Comment

• I KSC kao hoce da se vrati u BL, vratice se karinu moju... Mada ovo je Cvajta, ovo je Nemacka, moze sve da se okrene u 10 minuta.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X