• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• dal moguce
    It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• iz 2 u 1 sunce ti...

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
      sigpic
      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
      - 4xMVP -

Comment

• Sisajte kurac, jebem ti kladionicu ti jebem, ajde nek' izgubi i Isner pa da stvarno odu 3000 za 2 sata.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
          Ja sam u medjuvremenu dobio tip od kolege koji prati fudbal: Plymouth - Millwall 2 / @1.75
          Samo da cestitam mom kolegi i meni majmunu koji se kladim samo na NBA!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
          sigpic
          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
          - 4xMVP -

Comment

• Jebeni 90.minut!Ne mogu da vjerujem,da su ga stavili za 3-2.
            sigpic
            Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• Odose svi tiketi..... Burnley fantasticna ekipa koja primi 2 gola u nadoknadi vremena BRAVO...!!!
              Msm da se od sada drzim samo tenisa....

EDIT: A jel se racunaju produzeci dobii Burnley 6-3
              Last edited by Indigo; 09-08-11, 22:14.
              There's something wrong with me chemically
              Something wrong with me inherently
              The wrong mix in the wrong genes
              I reached the wrong ends by the wrong means
              It was the wrong plan
              In the wrong hands
              With the wrong theory for the wrong man
              The wrong lies, on the wrong vibes
              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Ja samo znam da kad god sam postavio tiket ovde nikad nisam nista dobio.
                Zato ja vise ne postavljam ovde tikete

Ja sam 'ladno izgubio 2000, Marej me sjeb'o

Comment

• Nista!
                  Sutra novi dan i idemo u nove pobede.
                  Phenom, hocu da i dalje ostavljas one parove, nema veze sto veceras nije proslo. Iako verovatno necu stici sutra da ga odigram jer pravim kuci rostilj sa ortacima mozda nekako i uspem, a tenis cete dobiti negde oko 1 sat. ;)
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jebo me fudbal i kladionica...nema veze,zao mi je sto su ostali pukli.
                    U 93. minutu oni daju gol..strasno.

Mario Kempes:"Real Madrid can beat Barcelona, but they can never play as good as Barcelona."

Comment

• Hoces dobiti mozda tip za sutra pre 2 sata?
                      sigpic

Comment

• Phenom, nastavljaj da ostavljas tipove ;)

Sutra moram da nadjem kvotu 5 i da stavim jednu crvenu da se izvucem

Comment

• Danas sam dobio u 14:20.
                          Ne znam,sve zavisi od lika sto mi salje.

Mario Kempes:"Real Madrid can beat Barcelona, but they can never play as good as Barcelona."

Comment

• Ajde nema veze, ti postavi kad dobijes poruku, pa cu ja probati da uklopim.

EDIT: Tako je Baghdatis-e, sad predaj, pa da uzmem kurcinu bukvalno!
                            sigpic

Comment

• Prepostavljam da si na Isnera igrao, a kakvo je sad stanje mogao bi te Marcos zajebati

Comment

• Ako John prodje u minusu sam 1500, a ako ovaj preda onda sam oko 3...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X