Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Vasi tiketi,Analize,Tipovi,Dojave...

Mene pre 2 nedelje prejeba Sevilla, vodi na poluvreme protiv Getafea 1:0 i na kraju izgube 1:3 na svom terenu...
    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
    C'E SOLO L'INTER

Comment

Ovo je strasno #%d* #%d* #%d* #%d* #%d*
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Eupen izjednacio protiv Genka. #%d*

Comment

I ja padam na Sevillu , ali necu da se nerviram ..

Povrijedjeni Fabiano , Navas , Perotti , tako da je i razumljiv rezultat .

Ali Kanoute kako je penal osutao , hahaha , ono bih ja odbranio 10000 %
          https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Negredo, jebem ti mater nesposobnu. &amp;*(@W6 &amp;*(@W6 &amp;*(@W6

Kako mrzim ovu cigansku ligu, pola sata do kraja, oni zadrzavaju vreme, valjaju se po terenu za svaki kontakt, hvala Bogu pa ih SK ne prenosi. #%d*
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

0-2,kakav gol. &amp;8@^J
              Onaj Kanute nije nizasta,kao ni ovi indijanci ostali. #%d*
              sigpic
              Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Jesi video sta je retard malopre uradio? &amp;*(@W6 &amp;*(@W6 &amp;*(@W6
                2:0 &amp;*#GI(] &amp;*#GI(] &amp;*#GI(]

Ovo moje vise nije normalno, samo Sevilla za 10000...
                Znaci u prethodna 3 dana sam zbog isto toliko meceva izgubio 20000. Lepo, lepo...
                sigpic

Comment

Ma ovo je ciganska liga,samo se valjaju,razvlace...
                  Kakav gol za 3-1. $JS}| $JS}| $JS}|
                  sigpic
                  Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Ciganska liga &amp;*#GI(] &amp;*#GI(]

Comment

Isto kao pre 2 nedelje protiv Getafea, 1:3 &amp;*#GI(]
                      IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                      ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                      C'E SOLO L'INTER

Comment

ja bolje nista da ne komentarisem... tako me ide da bi promasio i okean sa broda...

Comment

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...59-8905751-834

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...59-3012520-834

Na drugom cekam jos 3 tekme sutra ako ne dobijem ja stvarno ne znam
                          sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

http://williams-kladionica.ba/provje...ri+listi%E6...
                            https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Sutra ko zeli neka proba na par italijanske serije C1/A Como - Spa,kvota na gosta je bila 2.60 sada je 1.90
                              TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1371.msg212497#msg212497 date=1292008733]
                                Meni danas lik umesto Vitesse - Ajax 2 otkuca Carlisle - Dag &amp; Red &amp;*#GI(] &amp;*#GI(] &amp;*#GI(]
                                Ajd&#039; reko&#039; da ne menjam, kvota 4.20. &amp;*#GI(] &amp;*#GI(] &amp;*#GI(]
                                [/quote]

Dag &amp; Red dobio 0-2. &amp;8@^J &amp;8@^J &amp;8@^J

Comment

Working...
                                X