Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: Vasi tiketi,Analize,Tipovi,Dojave...

Dobro je, po Melo-vom kriterijumu znam da se kladim. '65slif

Comment

[quote author=Melo link=topic=1371.msg203537#msg203537 date=1290628353]
      ko nije igrao Rubin barem 0-2 gola taj ne zna da se kladi h5g6k8
      [/quote]
      Ja sam 0-1 znaci ja sam pro po Melovom kriterijumu.Evo i Totenhem dao gol. @(*6sd$%
      sigpic

Comment

Ko zna da se kladi po Melovom kriterijumu nece uzeti mnogo para na kladionici. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=caniggia7 link=topic=1371.msg203547#msg203547 date=1290628503]
          [quote author=Melo link=topic=1371.msg203537#msg203537 date=1290628353]
          ko nije igrao Rubin barem 0-2 gola taj ne zna da se kladi h5g6k8
          [/quote]
          Ja sam 0-1 znaci ja sam pro po Melovom kriterijumu.Evo i Totenhem dao gol. @(*6sd$%
          [/quote]

realno pro si.. ja nisam imao muda za 0-1 ali dobro

@T-MAc... veceras moram da uzmem kintu nisam odavno odigrao sigurniji tiket

Comment

Ako veceras ne uzmem pare ne znam kad cu.

Comment

Kako nisi, sta je sa onim od 3 duple sanse i dobitkom 100 dinara? &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
              Ako je sigurniji od tog onda otprilike izgleda ovako:

Tottenham 1X
              Inter 1X
              Barcelona X2

&*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1371.msg203556#msg203556 date=1290628744]
                Kako nisi, sta je sa onim od 3 duple sanse i dobitkom 100 dinara? &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                Ako je sigurniji od tog onda otprilike izgleda ovako:

Tottenham 1X
                Inter 1X
                Barcelona X2

&*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                [/quote]

ne ne ovaj nije pichkarski nego MUSHKI realan &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                znam da cu da poremetim sile univerzuma sto postujem ali evo

Rubin 0-2 gola
                Barcelona 2
                Totenhem 1
                Inter 1
                Benfica 2
                Shalke Lyon GG
                Valencia 1 &d$7 &d$7

Comment

Bilo je Schalke ili Benfica, Schalke vodi 2:0, ajde Benfica... &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                  sigpic

Comment

Ma bice kao Bayern sinoc $#^%RT
                    Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

neka da lion samo jedan pa da ne pratim vise to.. mrzim ove GG utakmice da pratim #%d*

Comment

aaaaaaaaaaaaaa kakav bre crni hapoel!!! $JS}| $JS}| $JS}|

Comment

Hah, ovo je kao pre neku noc sa LAC - NO... #%d*
                          Nista, idem da spavam, treba ustati u 3 da se gledaju Bulls-i...
                          sigpic

Comment

Hajde Benfica ,dobijaj ovo , ne mogu da vjerujem da neces proci . $JS}| $JS}|
                            https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

kakvo zatishje..niko ne daje golove vec 10 minuta I#^@8

Comment

Zato ce sad Benfica da primi koji.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X