X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Dale View Post
    E jbg Dusane , ti bi za dan milijarder da postanes

Sto da ne Salim se, pa pitam da ne bih bezveze is'o 2 puta u kladionici, pa da vidim da l' ce biti jos nesto da sacekam

Comment

• Izvor 1 - provera,prvi put)
      Norveska 1. liga
      19:00
      Molde - Lilestrem
      Tip - X
      @3.80 (Mozzart)

Izvor 2 - lik koji mi je slao Koge i Le Havre,ali ovo nije 100%!) probajte
      Island 1. liga
      20:00
      KR Reykjavik - Stjarnan
      2/1
      @25.00 (Mozzart)

Izvor3 - od lika koji mi salje vec 5. put,3 puta je bilo prolaz,jednom pad)
      Svedska 1. liga
      19:00
      Örebro - Mjallby
      X-1
      @4.90 (Mozzart)

AKO BUDEM NALETEO JOS NA NESTO,POSTAVICU OVDE.
      Last edited by Phenom; 22-08-11, 02:17.

Mario Kempes:"Real Madrid can beat Barcelona, but they can never play as good as Barcelona."

Comment

• Lillestrom bi lagano mogla da bude dvojka, dobili su 5 od zadnjih 6 meceva, a Molde malo pada u formi.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ma ako je dojava X, onda ima da bude X

Comment

• Ne znam,ovo je provera samo,nasao sam lika i pitao ga da li zeli da se menjamo,on mi dao ovo.

Mario Kempes:"Real Madrid can beat Barcelona, but they can never play as good as Barcelona."

Comment

• Ma ne kazem ja nista... Razmisljao sam da singliram dvojku, ali sam se malo razocarao u kvotu, pa cu najverovatnije preskociti tekmu skroz.
              Stavicu 1000 na Orebro i 200-300 na ove Islandjane mada cisto sumnjam da se mogu igrati u singlu kod mene.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sundsvall - Vasteras 1 1.25

Tetak mi poznaje cistacicu koja radi kao cistacica kluba Vasteras i kaze da je ovde sve dogovoreno,zato i ovako mala kvota.

TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

• asd.jpg

Evo jedna ludost za protekle dane
                  Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by Joe Cole 10 View Post
                    Sundsvall - Vasteras 1 1.25

Tetak mi poznaje cistacicu koja radi kao cistacica kluba Vasteras i kaze da je ovde sve dogovoreno,zato i ovako mala kvota.

Dojava iz prve ruke ovo ne moze omanuti
                    There's something wrong with me chemically
                    Something wrong with me inherently
                    The wrong mix in the wrong genes
                    I reached the wrong ends by the wrong means
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands
                    With the wrong theory for the wrong man
                    The wrong lies, on the wrong vibes
                    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Joe Cole 10 View Post
                      Sundsvall - Vasteras 1 1.25 Tetak mi poznaje cistacicu koja radi kao cistacica kluba Vasteras i kaze da je ovde sve dogovoreno,zato i ovako mala kvota.
                      Kucu stavljam na ovo
                      sigpic
                      Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• Koliko vas je igralo Norvezane i Svedjane?
                        sigpic

Comment

• Ja sam sve ispratio, 3 singla po 5e..
                          sigpic

Comment

• Moze li mi neko postaviti kvote za EP u kosarci?
                            Pobednik grupe,finalisti,osvajac itd,ne utakmice?
                            Ako negde mozete naci.Hvala.
                            sigpic

Comment

• Ja na srecu (bar tako izgleda za sada) nisam stigao ni na jednu... Sutra ce biti lepih utakmica LS, nadam se da cu i ja naci neki fin dubl tenisa.
                              sigpic

Comment

• Imas srece.
                                Evo i Rejkjavik povede.. Aj barem Lilestrem da izjednaci, da vratim ove pare.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X