Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: Vasi tiketi,Analize,Tipovi,Dojave...

Možda i igraju od starta jeste da je mala verovatnoća jer su bili povređeni. Pandev ima više šansi da krene od starta...
    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
    C'E SOLO L'INTER

Comment

Ipak na klupi ova dvojica dole pomenutih. Opet se očekuje 1 večeras...
      IO NON RUBO IL CAMPIONATO
      ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
      C'E SOLO L'INTER

Comment

Prodala me Roma sinoc za 7000 #%d* #%d*
        sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

Čini mi se ako Inter kiksa svi ćemo pasti. //h*svb

Comment

Lepo je krenulo, ajmo jos samo Lyon...
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Odigrao sam prvi tiket posle 1 godine evo:

Barca-Copenhagen 1 1.15
              Inter-Totenham 3+ 1.65
              Man.United-Bursa 1 1.20
              Panatanaikos-Rubin 2 2.60
              Rangers-Valencia 2 2.20
              Twente-Werder 1 2.35

&+I}\
              Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Momci, ovo je nase vece...
                Samo da ne bude nekih preokreta sad i da se desi nemoguce, pa da Twente i Werder odigraju 0-2. $#^%RT

Meni vec prolazi tiket, Inter, Lyon, Man Utd, Schalke
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

samo da valensija izjednaci i barsa da jos 2 komada !

Comment

Mamicu im, Twente i Werder odigrali poluvrijeme bez golova. &*(@W6

Comment

Ja sam na ovom drugom tiketu igrao dvojku na Valensiju i koliko vidim po statistici dominantni su, ali ne mogu da daju gol. #%d*
                      A, Twente - Werder i dalje 0:0. #%d*
                      sigpic

Comment

Gubi Valensia &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                        Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

ja sam budala sto ne igram singlove.. bash sam budalchina..

svaki singl u zivotu koji sam odigrao dobio sam.. al ja sastavljam tikete #%d*

losa vest je i da je Rangers dominirao poluvreme..

tooo bre valencia!!!

Comment

E jebem ga Melo, ako je Rangers dominirao sa 37% poseda lopte i 8 suteva (Valensija ima 13).
                            Dzabe mi sve kad Twente i Werder ne mogu gola da daju. #%d*
                            sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1371.msg182253#msg182253 date=1287604467]
                              E jebem ga Melo, ako je Rangers dominirao sa 37% poseda lopte i 8 suteva (Valensija ima 13).
                              Dzabe mi sve kad Twente i Werder ne mogu gola da daju. #%d*
                              [/quote]

to nisam video al sam gledao highlightse sa poluvremena, rangers je imao 2-3 stopostotne .
                              ajde barca breeee... pokazite se sad ! napunite dance

Comment

Osecam da ce Schalke primiti gol i sjebati nas sve... $JS}|

EDIT: Samo sto ovo napisah oni dadose gol, bravo Raul doktore!
                                Jos samo da Man da jos jedan cisto zbog osiguranja, pa da naplacujemo tiket sutra.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X