bogom - ginepr 1
      kv 2,93

Comment

• A razmisljam i da singliram
        mchale - pironkova 2
        kv 2,10
        Sta mislite za singl ???

Comment

• Za Pironkovu se maltene cuje od Vimbldona do Vimbldona, a Kristina igra na domacem terenu, i odlicna je tako da ne bih ja tu nista rizikovao.

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
            Za Pironkovu se maltene cuje od Vimbldona do Vimbldona, a Kristina igra na domacem terenu, i odlicna je tako da ne bih ja tu nista rizikovao.
            Ok Kristina solidna a s Pironkovom nisi nikad nacisto-upravo kao sto kazes od wib do wimb...zato se nadam da mora da proradi i na drugim turnirima...ipak je kockanje igrati na nju

Comment

• Originally posted by Dale View Post
              City
              Roddick
              Troicki

Kvota : 2.35
              meni skroz ok...tek sad videh da man sity igra veceras s swonsy - to ako ne dobiju bogalji su nad bogaljima

Comment

• Za mene potencijalno iznenadjenje kod zena je Zheng

Comment

• Prvo da napomenem da mi se mecevi ne dopadaju i da su dosta tricky za pogadjanje.
                  Elem, evo moja 2 dubla koja igram danas:

Lopez - Ferrero 1 @ 1.65
                  Harrison - Chela 1 @ 1.45

Dimitrov - Ilhan 1 @ 1.60
                  Gasquet - Dolgopolov 1 @ 1.50

Kvote na oba dubla su oko 2.40.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jedan tiket prosao, na drugom se ceka Harrison...
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
                      Za mene potencijalno iznenadjenje kod zena je Zheng
                      Lepo sam rekao, ali nisam nista odigrao...

Comment

• Bravo T-Mac!
                        Mene danas unisti Monako.Pogodih pet tenisa i samo na njega pado na dva tiketa...
                        Bolje bi bilo da se samo kladimo na tenis,fudbal ne mozemo pogodit

Comment

• Ja sam na jednom sajtu procitao neka 2 para kod zena i budala kao budala jer tudje je normalno bolje uzmem stavim 1000 dinara na to i bacim ih samo tako.
                          Bice i sutra lepih meceva, tako da ispratite me ako hocete.

P.S. Da sam imao vise para singlirao bih i Kohlschreiber-a.
                          sigpic

Comment

• Ma ja skoro uvijek pogadjam sve tenise,al budala moram da stavim neki fudbal,moram...

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Prvo da napomenem da mi se mecevi ne dopadaju i da su dosta tricky za pogadjanje.
                              Elem, evo moja 2 dubla koja igram danas:

Lopez - Ferrero 1 @ 1.65
                              Harrison - Chela 1 @ 1.45

Dimitrov - Ilhan 1 @ 1.60
                              Gasquet - Dolgopolov 1 @ 1.50

Kvote na oba dubla su oko 2.40.

2 od 2... Nadam se da me bar neko ispratio danas.
                              sigpic

Comment

• Arsenal-Udinese 1X 1,20
                                Gulbis-Dodig 1 1,60
                                Wawrinka-Golubev 2:0 1 1,25
                                Youzhny-Llodra 1 1,45
                                Federer-Del Potro (22,5) OVER 1,85
                                B.Kavcic-M.Semjan 1 1,20

KVOTA 7,60 ULOG 10 KM DOBITAK 76,00 Ovo sam za danas odigrao

Comment

Working...
                                X