Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Prvo poluvrijeme genijalno , drugo ocajno .

Jel mogcue da je to ista ekipa , fuj .

Ostao mi je jos onaj sto sam ga odigrao bezveze , a mrsko mi da idem u kladionicu , na njemu cekam Arsenal , Zeljo i PSG , ali nema od tog nista ..
    https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Sad me i zabole za onaj drugi sa Lyon-om i Vitesse-om, znaci fudbal na tiket ne stavljam u narednom periodu uopste.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Liverpool! Ma nosite se bre u kurac i vi i Premijer liga i sve u pm! Sta da tipujem vise koji moj? Kvotu 1.1 i da stavim 10000 pa da uzmem 1000? Jeb'o vas Sunderland!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
        sigpic
        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
        - 4xMVP -

Comment

• Bravo West Ham... konacno neki novci...
          Drugi tiket: Dinamo dosao, Schalke, Bangor 3+,
          Jos Genk i Rijeka ostadose.
          There's something wrong with me chemically
          Something wrong with me inherently
          The wrong mix in the wrong genes
          I reached the wrong ends by the wrong means
          It was the wrong plan
          In the wrong hands
          With the wrong theory for the wrong man
          The wrong lies, on the wrong vibes
          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...59-8308033-903

Pogledajte ovu sreću ja ne verujem ... bio je Vule u pravu za Liverpul a Dortmund neću ni da komentarišem od sad ne idem u kladionicu bez Vuletovog saveta .
            sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Bravo JC,zasad sam sve pogodio osim Liverpoola,ali problem je sto je Liverpool na 4 od 6 listica.Kad sam majmun najveci
              TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

• Jbt. 2 para! Dva jebena usrana para ne mogu da se pogode i to na ciste favorite! Popizdecu!

Idem ja sada lepo u streljanu da ispalim jedno 5 okvira, iscepam one mete da ne bih iscepao nesto po kuci!

sigpic
                - 4xMVP -

Comment

• http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...71-1586490-903

Malopre odigrano...

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-9788728-903

Fulam
                  Last edited by Vule_89; 13-08-11, 17:27.

Comment

• Plašio sam se za Liverpul da može da primi gol u drugom delu i pogodio sam. Šalke preokrenuo majstorski ali Dortmund razočarao rezultatski. Nisu blistali danas ali opet su mogli da daju makar jedan gol...

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...66-4763233-903
                    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                    C'E SOLO L'INTER

Comment

• Jebala me kladionica vise...

Mario Kempes:"Real Madrid can beat Barcelona, but they can never play as good as Barcelona."

Comment

• Nisi jedini veruj mi... Onaj tvoj izgleda pogresio u kucanju, verovatno je bilo X-2.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Lyon gubi od Ajaccio-a!?
                          sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Nisi jedini veruj mi... Onaj tvoj izgleda pogresio u kucanju, verovatno je bilo X-2.
                            Ma ovo je novi izvor...zajebo sam jednog lika da mi da dojavu,pa da mu platim posle utakmice 15 evra...dobice kurac.

Mario Kempes:"Real Madrid can beat Barcelona, but they can never play as good as Barcelona."

Comment

• Tako je Lionu, bravo majstori, tako se igra kod kuce protiv ne-znam-ni-ime-da-im-izgovorim! MRS u PM!

Ja cu morati opet u streljanu!

sigpic
                              - 4xMVP -

Comment

• Lisandro jebeni doktor!!! Ajde jos 1!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X