• Show
Clear All

• Dacia 0-2
    Bohum 2-3
    Vitese 3+
    Karlsrue 1
    Liverpul 1-1
    QPR 1

Evo tu je ono sto smo juce rekli + dodajte sad jos par pa da pravimo kombinacije.
    sigpic

Comment

• Evo jos jedan predlog. 4 para u "glavu":

Karlsruher 1
      Bochum 2-3
      Legia 1
      Gil Vicente 2

@10.43

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
      sigpic
      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
      - 4xMVP -

Comment

• Trebao si pisati sa kvotama jbg da racunamo odmah, al' nema veze. ;)

Evo moj predlog:

Legia 1 ili H1
        Dacia 0-2
        Karlsruhe 1
        Benfica 2

Ako je mnogo mala kvota dodati jos jedan par.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Trebao si pisati sa kvotama jbg da racunamo odmah, al' nema veze. ;)

Evo moj predlog:

Legia 1 ili H1
          Dacia 0-2
          Karlsruhe 1
          Benfica 2

Ako je mnogo mala kvota dodati jos jedan par.
          sto se mene tice to je to ...ako zelite da dodate moze bochum 2-3...odlucite pa da se ide u kladionucu
          It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• 'Ajde odlucujte jer treba da idem do grada pa da znam sta ste resili.

sigpic
            - 4xMVP -

Comment

• Sad cu ja caskom da sracunam kvotu ovoga, pa da vidimo. Nego, dajite i ostali predloge, nemojte samo cekati nas par.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Moze ovo sto je Mac stavio sto se mene tice.
                sigpic

Comment

• 8.1 kvota na ovaj tiket iznad, sta mislite?
                  sigpic

Comment

8.1 kvota na ovaj tiket iznad, sta mislite?
                    Meni je dosta za 300 kinti.
                    sigpic

Comment

• Bane, Prskaj, Fedex, ostali?
                      sigpic

Comment

8.1 kvota na ovaj tiket iznad, sta mislite?
                        Dobro. Znaci imamo:

Karlsruher 1
                        Dacia 0-2
                        Legia 1
                        Benfica 2

Jel to to?

sigpic
                        - 4xMVP -

Comment

• Mislim da je to to, ja cu 400-500 staviti. Mada igracemo jos, tek je pola 3, tek treba da stignu Indigo i Phenom + ovi moji izvori, ali ovo neka bude jedan od tiketa.
                          sigpic

Comment

• moze. to je to...ja cu isto tako negde oko 300 da ulozim
                            It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Mog'o bi i ja to da roknem za 500

Comment

Mislim da je to to, ja cu 400-500 staviti. Mada igracemo jos, tek je pola 3, tek treba da stignu Indigo i Phenom + ovi moji izvori, ali ovo neka bude jedan od tiketa.
                                Dogovoreno. Ja cu imati i "rezervni" na kojem cu uvaziti Nash-ov predlog Bochum 2-3 i staviti ga na mesto Dacia-e.

Ulog na oba ce biti po 1.000
                                Last edited by Branislav; 12-08-11, 13:37.

sigpic
                                - 4xMVP -

Comment

Working...
                                X