Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Za Berdych-a se slazem, ali Stosur kao sto vec napisah ranije igra prosecno u zadnje vreme, ne znam stvarno, provericu jos malo.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Berdych - Karlovic + @1.85
      Tipsa - Dodig 1 @1.6 Iz razloga sto ce Dodig tesko ponoviti onu partiju od sinoc....
      Fish - Gulbis 2 ili +
      Gasquet - Almagro 1 on mi nekako najsigurniji
      Azarenka - Sanchez 2-0
      Kvitova - Petkovic 1
      There's something wrong with me chemically
      Something wrong with me inherently
      The wrong mix in the wrong genes
      I reached the wrong ends by the wrong means
      It was the wrong plan
      In the wrong hands
      With the wrong theory for the wrong man
      The wrong lies, on the wrong vibes
      The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ne znam, meni je ova kvota na Monfils-a realno poklon i trebalo bi je iskoristiti... Mislim Viktor je nas i sve je to lepo, al' ne verujem da moze dobiti Gael-a.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Lazio - Real Sociedad 1 @ 1.70

A, ja cu pokusati sa 2 dubla, najverovatnije:

Tipsarevic - Dodig 1 @ 1.60
          Gasquet - Alamgro 1 @ 1.50

Monfils - Troicki 1 @ 1.60
          Wawrinka - Anderson 1 @ 1.50

Mozda se nesto promeni u medjuvremenu, ali to su otprilike moji pikovi za danas najverovatnije. Nadam se da ce i brat Phenom ubrzo.
          sigpic

Comment

• Ja ce verovatno ovaj tiket od ovih 5 parova pa sta bude, ne mogu protiv Troickog a i Gael ume da bude choker zesci...
            There's something wrong with me chemically
            Something wrong with me inherently
            The wrong mix in the wrong genes
            I reached the wrong ends by the wrong means
            It was the wrong plan
            In the wrong hands
            With the wrong theory for the wrong man
            The wrong lies, on the wrong vibes
            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ja cu odigrati na Monfilsa,Gasqueta i Tipsarevica da dobiju 2-0 i cistu dvojku na Gulbisa,jest malo rizicno al mislim da moze izaci.Mozda ubacim i Lazio,videcu
              sigpic
              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Ovo cu ja odigrat:Wawrinka 1,Gasquet 1,Fish vise gemova,Tipsarevic vise,Federer vise,Monfis 1.
                Za danas mislim da je Wawrinka 1 1,5 poklon.Ima otvoren zrijeb,moze daleko,tako da bi trebao danas do pobjede.Monfis i Gaske su dobre kvote,a i mislim da bi trebalo pobijediti ;)
                Jos da sacekam Phenoma i da idem u kladzu

Comment

• Posto treci dan nisam pametan,danas treba prepisati
                  Ajmo sta ste igrali,gdje je Dale
                  sigpic
                  Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• Mislim da Wawrinka i nije bas siguran.Jeste on sjajno odigrao prva 2 meca,ali i Anderson je razbio Mareja a nije neki nekonstantan,ima vece sanse Wawrinka mada nije ta kvota bas poklon
                    sigpic
                    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by Dacha View Post
                      Mislim da Wawrinka i nije bas siguran.Jeste on sjajno odigrao prva 2 meca,ali i Anderson je razbio Mareja a nije neki nekonstantan,ima vece sanse Wawrinka mada nije ta kvota bas poklon
                      Ja mislim da jeste.Ocekujem dobre rezultate od Wawrinke cijele ove godine.On dodje dosta puta do 1/4 finala i tu izgubi od Rogera ili Rafe,Novaka...
                      Popravio je igru od pocetka saradnje sa Lundgrenom i mislim da je ovo sansa da dodje do finala.

Comment

• Mac, kol'ki su ti ulozi?

Comment

• Stavicu po hiljadu na oba
                          sigpic

Comment

• Sta je sigurnije Gasquet ili Wawrnka,meni Gasquet?
                            Tu jos dilemu imam,ili oba da stavim,pored Monfisa i Novaka,pomagajte?
                            sigpic
                            Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• Nema ni danas nista.Siromasna ponuda za fudbal,jedva da ima neka utakmica,sutra je petak,trebalo bi da bude.
                              Dajte neke predloge tenisa,ili sta ste odigrali,da ispratim cisto.!?

Mario Kempes:"Real Madrid can beat Barcelona, but they can never play as good as Barcelona."

Comment

• Mene drug tera da stavim 2 crvene na Sinsinati - Kolorado manje od 8,5. Kao nesto prati bejzbol, ja se bas i ne razumem, sta vi mislite?

Comment

Working...
                                X