This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Po meni jos jedna potencijalna namestaljka Flamurtari - Buducnost i to ceo dvomec...
    Pa moguce je da je bila namestaljka.U prvom mecu (gledao sam) Flamurtari dao gol sa penala,a treci gol je bio autogol igraca Buducnosti.Danasnji mec nisam gledao tako da ne znam sta se desavalo.

Comment

• Na poluvremenu bilo 1:0 za Flamurtari, a onda Buducnost pred kraj tekme dala 2 gola, od toga drugi iz penala...

Majku im zasto su blokirali Glentoran, znaju i oni sta se namesta...
      Ako nista bar sam prosao na Honku, al' i na njih smanjili kvotu.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Klasicna namjestaljka.Nisam se kladio danas,mozda su i to blokirali.

Comment

• Vrlo je moguce, mada nisam cuo nista o tome, inace bih zveknuo bar jednu crvenu na Buducnost.

Majku mu, krivo mi sto mrcina nisam otisao ranije da uplatim na ove, nego tek danas popodne, al' otkud sam mogao znati da ce blokirati.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• uh bre Glentoran - Renova 2:1(1:2) nakon penala 5:3
            Last edited by Niksa; 08-07-11, 01:24.
            FORZA MILAN!!

Comment

• ali dobro je Rabotnicki je prosao
              FORZA MILAN!!

Comment

• Jel Ima sutra nesto za veci uLog ? : )

Comment

• Cisto sumnjam, ako nadjem javljam...

Niksa, koristi opciju EDIT, nemoj vise praviti duple postove.
                  sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Cisto sumnjam, ako nadjem javljam...

Niksa, koristi opciju EDIT, nemoj vise praviti duple postove.
                    ok izvinjavam se
                    FORZA MILAN!!

Comment

• http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-1371447-893

1900 dobitak...

Comment

• Vule ovo je odlično odigrano
                        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                        C'E SOLO L'INTER

Comment

• Hvala,gledao sam malo mec,Rusi su dobro igrali,nisu panicili kada su se Amerikanci priblizili,pa oni su izgubili od Hrvatske,morao sam odigrati ovu kvotu...

Comment

• Svaka cast Vule

Ja sam odigrao Urugvaj -Chile 2/1, mada znam da nece doci , ali eto , bezveze
                            https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Originally posted by Vule_89 View Post
                              Svaka cast
                              sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Hvala vam...
                                Last edited by Vule_89; 10-07-11, 16:26.

Comment

Working...
                                X