This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: MOTO GP

nadam se da nece padati kisa iako je cak 70% da ce,bravo za rossia.

Comment

Ne znam da li ste primetili da je pocetak prenosa sa Wimbedona pomeren na 14:45, sto verovatno znaci da ce biti prenosena trka MotoGP-a!
      Ovo je pravi potez SK-a, jer nama ljubiteljima tenisa nece nista biti ako propustimo sat vremena tenisa, radi trke koja mnogima znaci puno.
      Btw i ja sam fan MotoGP-a, ali prvenstveno tenisa i kosarke. ;)
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ako se ne odreknu prvog sata tenisa koji ama bas nista bitno ne znaci i ne puste motoGP i to sad kad je 106 106 106 i to posle najbolje trke ove godine (koja je takodje zbog tenisa bila u snimku sto me je mnogo iznerviralo) onda mi nije jasno sto su uopste kupovali prava i treba im treba oduzeti pravo da prenose motoGP jel im je to najnebitnija stvar ocigledno a pritom SPORTKLUB+ (kao samo fudbal) pusta reprize raznih glupih utakmica.

Comment

SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA SRAMOTA

Comment

da hoce pasti
            u wimbledonu,pa da gledamo trku motogp-a.

Comment

svaka cast SK,evo sad rekose da ce prenositi utrku u 14h

Comment

odlicne utrke u kategorijama 125cc i 250cc,stvarno je bilo uzivanje gledati,a sad ocekujem slag na tortu koji pocinje u 14h ;)

Comment

bravo kraljuuuuuuu za 100 pobjeduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,jednostavno najbolji svih vremena.

Comment

tako je ljudi....prenos MotoGp prije svega...TO SE CIJENI.....eto i sad i fanovi tenisa nek' nastave uzivati.... ;)....cestitke Rossi-u na 100....Capirex danas slab... :'( :'( :'(

Comment

Cestitke Doktoru pre svega! ;)
                      Casey malo ispao iz forme da tako kazem, nadam se da ce se ubrzo trgnuti...
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=ferrari1 link=topic=1368.msg71344#msg71344 date=1245769914]
                        hvala Bogu pa imam dsf.
                        [/quote]
                        kako je bilo na dsf

Comment

[quote author=SPORTKLUB link=topic=1368.msg72171#msg72171 date=1246216144]
                          [quote author=ferrari1 link=topic=1368.msg71344#msg71344 date=1245769914]
                          hvala Bogu pa imam dsf.
                          [/quote]
                          kako je bilo na dsf
                          [/quote]na DSF-u sam gledao treninge,warmup i kvalifikacije,a onda na svu srecu SK je odlucilo da prenosi utrku umjesto jeleninog meca i svaka im cast na tome ;)

Comment

?estike SK na odabiru prenosa...a ?estitke i tati Rosiju....
                            Ko pla?a sve to....ru?ak na vodi,ve?e na operi.....CIA snajka CIA!

Comment

• Comment

Koliko sam ja video na trci, Casey je bio prvi koji je cestitao Valentinu!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X