This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Tenis liga Sport klub, Sport klub Draw Challenge - komentari

Ne znam, ja mislim da ima previse i parova i bodova, ja barem ligu nisam ovako zamislio.
    Mada, odrekao sam se jer me mrzelo vise da svaki dan skoro imam obavezu da postavljam i racunam, tako da je sve na vama.

Samo postavljajte parove desetak sati ranije da bi mogli svi da stignu, a sto se ostalih stvari tice radite sta hocete.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pa ako vec ne radis oko tabele,tvoje je samo da istipujes,a za ostalo cemo se pobrinuti Bojana i ja @(*6sd$%
      Sto se tice postavljanja i racunanja,meni to nije nikakav problem(pricam za sebe,ako je Bojani problem mogu i tabelu da radim,nije mi problem),5 minuta posla u vrh glave @(*6sd$%

Ja cu se truditi da postujem sto ranije parove,a svakako sve toga dana ili kola,ako me nema na forumu ti ili FC postavite parove,ali postavite sve %QWT&W
      sigpic

Comment

Kada se bude igralo u Evropi,uvek treba postavljati vecer pre nego sto se trebaju odigrati mecevi,a kada se igraju mecevi u Americi ,nema se kad drugo postavljati osim ujutro (%fsd%&j

Ja najvise volim kada ima vise parova,tada 4 puta manje razmisljam i puno vise pogadjam ^%@7f

Comment

Kada ce tabela da bude gotova? ^%@7f

Comment

Bravo,Boki #$&+|r
            Mando pojma nemas,ovoga puta si trebao od mene da prepisujes,lose su ti procjene &*#GI(]
            Naravno da sam vas malo pustio,da bi liga bila zanimljivija i inetresantnija,ali brzo cu se vratiti na celo ^%@7f
            sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1362.msg120294#msg120294 date=1269769202]
              Bravo,Boki #$&+|r
              Mando pojma nemas,ovoga puta si trebao od mene da prepisujes,lose su ti procjene &*#GI(]
              Naravno da sam vas malo pustio,da bi liga bila zanimljivija i inetresantnija,ali brzo cu se vratiti na celo ^%@7f
              [/quote]Razmisljam o povlacenju iz takmicenja,radi neregularnosti,svi na mene vrse pritisak da prepisujem,i radi toga kasnim 20poena! ;D ;D ;D
              sigpic
              Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Bojana sebe stavila 1 (%fsd%&j $#^%RT $#^%RT ^*#(-

Comment

FC,pogledaj koje napravio tabelu &+I}\

Mando ipak si ti trebao da se drzis mene i da od mene prepisujes,ja sam sad na 1.mestu l5'%9
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1362.msg120303#msg120303 date=1269782043]
                    FC,pogledaj koje napravio tabelu &+I}\

Mando ipak si ti trebao da se drzis mene i da od mene prepisujes,ja sam sad na 1.mestu l5'%9
                    [/quote]

*%@(D!RY- &+I}\ I#^@8

Comment

Hoce neko da mi se zahvali na 2 poklonjena boda? $#^%RT
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1362.msg120308#msg120308 date=1269782931]
                        Hoce neko da mi se zahvali na 2 poklonjena boda? $#^%RT
                        [/quote]

hvala Tmac :8-[/ :8-[/ :8-[/

odlicno postavljas ove parove l5'%9
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

Eto, vidite da sam bolji od Vladana. $#^%RT
                          Od mene dobijate i bonus poene. $#^%RT

$JS}| $JS}| $JS}| $JS}| $JS}|

Moze neko nesto da mi predlozi na brzaka za danas, idem za par minuta do kladionice.
                          sigpic

Comment

Ne mozete mi nista I#^@8

Comment

Sad ste vi meni i Vladanu poklonili 2 boda. +*@WT*48*
                              sigpic

Comment

Svi odigrali na Fisa osim mene *T_*@SR &(/+q

Comment

Working...
                                X