• Show
Clear All

• Re: Tenis liga Sport klub, Sport klub Draw Challenge - komentari

[quote author=bojanaBG link=topic=1362.msg115949#msg115949 date=1266567174]
    Mando jos samo pola poena i stizem te l5'%9
    [/quote]
    //h*svb
    sigpic
    Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

a kad tebe stignem i prestignem,onda jurim onog VIP-ovca Vladana l5'%9
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1362.msg115951#msg115951 date=1266567603]
        a kad tebe stignem i prestignem,onda jurim onog VIP-ovca Vladana l5'%9
        [/quote]
        Ovim tempom(0,5),VIPOVA ces stici za 10kola! %QWT&W
        sigpic
        Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Pa duga je liga,igramo cele godine,necemo da prekidamo kao prosli put,tako da ima vremena,stizem ga sigurno l5'%9

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Ova liga je zavrsena prije nego sto je i pocela //h*svb
            Jednostavno nemam konkurenciju :.8-]
            sigpic

Comment

E pa ti odustani $%&5@$A

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1362.msg115969#msg115969 date=1266584524]
                E pa ti odustani $%&5@$A
                [/quote]
                Voljela bi to l5'%9,znas ti da ti je to jednia sansa da se dokopas titule $#^%RT
                sigpic

Comment

Ja se ne plasim,ja sam vec jednom pobedila,i to sam isto na pocetku losije igrala. Ja kako odmice liga bolje igram,ulazimu formu l5'%9

sigpic

with experience.

Comment

Ja cu sad postaviti parove za 5.kolo,ali mislio sam da napravim tabelu,ali neki mecevi u Argentini su prekinuti zbog kise,tako ce to Bojana napraviti kada dodje %QWT&W

Comment

E daj, taman da odigram jedno kolo da vas razbijem.
                      Da demonstriram svoje tenisko znanje i umece &($%WP+

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1362.msg116039#msg116039 date=1266662515]
                        E daj, taman da odigram jedno kolo da vas razbijem.
                        Da demonstriram svoje tenisko znanje i umece &($%WP+
                        [/quote]

Ne bi ti nista skodilo da par put odigras,a i da nas ima vise u tabeli l5'%9

Comment

[quote author=fc nadal link=topic=1362.msg116040#msg116040 date=1266662635]
                          [/quote]

Pa ja bih to osvojio ko nista.
                          Sta cete onda?!

Ja samo zbog toga ne igram &($%WP+

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1362.msg116042#msg116042 date=1266662792]
                            [quote author=fc nadal link=topic=1362.msg116040#msg116040 date=1266662635]
                            [/quote]

Pa ja bih to osvojio ko nista.
                            Sta cete onda?!

Ja samo zbog toga ne igram &($%WP+
                            [/quote]

Taman sada mozes poceti,proslo ja par kola,i imaces problema da nas stignes l5'%9

Comment

[quote author=Vamos96 link=topic=1362.msg116055#msg116055 date=1266674195]
                              Koja su pravila ovde? Ovo nikada nisam igrao.
                              [/quote]

Odes u temu Tenis liga SPORT KLUB 2009 i tamo imas postovane parove,i odigras kao u kladionici. Imas 4 mogucnosti, 1,2,vise gemova ili manje gemova. Ako pogodis 1 to ti donosi jedan poen,2 dva poena,a vise/manje 1.5 poen.
                              To su sva rpavila,mozes odmah da se ukljucis,sto vise to bolje %QWT&W
                              I u toj temi se nista ne komentarise,samo se postuje listic,ova tema sluzi za komentarisanje @(*6sd$%

sigpic

with experience.

Comment

Bravo Tsonga '65slif
                                ajde uzmi jos 1 set l5'%9

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X