fc,nemas pojma

Tmac nisi sam na 1.mestu,tu sam i ja
    [/quote]

..Hvala,dobar smajli..

Ferrari,ispravio sammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    [/quote] ;)

Comment

• Re: Tenis liga Sport klub, Sport klub Draw Challenge - komentari

Jedva cekam da pocne W,da se umijesam za tu 1. poziciju ;)
      sigpic

Comment

kad ce novi parovi

Comment

Sad je kasno da postavljam, kao sto sam vec rekao prespavao sam celo popodne i nisam gledao da li su odigrani svi parovi iz ovog kola tako da nisam ni postavljao nove. Bice sutra uvece parovi i onda jos cetvrtfinala u petak.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Tmac mnogo si se opustio u zadnje vrijeme,vrlo neodgovorno i neozbiljno s tvoje strane ;)
            sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1362.msg69376#msg69376 date=1244582085]
              Tmac mnogo si se opustio u zadnje vrijeme,vrlo neodgovorno i neozbiljno s tvoje strane ;)
              [/quote]Kome ces da me tuzis? >
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1362.msg69377#msg69377 date=1244582304]
                [quote author=Vladan link=topic=1362.msg69376#msg69376 date=1244582085]
                [/quote][/quote]
                Nikome , kad si ti GLAVNI ;)
                Ali da nijesi 1. odavno bi ti postavio parove,ovako te boli uvo
                sigpic

Comment

Gotovo, provalili ste me moracu da se iselim iz zemlje.
                  Jbg, sta cu kad dodjem popodne iz skole mrtav umoran, gledam samo kako da sto pre legnem da spavam.
                  sigpic

Comment

• [/quote]
                    Eh sjecam se kad sam ja bio DJAK,sve sam uspio da postignem,zato jer sam bio MARLJIV,VRIJEDAN i RADAN ;D ;D ;D,ali dobro Tmac oprosticemo ti na ovom propustu,samo molim te da se vise ne ponavlja ;) ;)
                    sigpic

Comment

Tmac idi vidi jel imas neku novu PM.Poslao sam ti dve.
                      Cini mi se da nije sve u najboljem redu sto se tice PM na forumu.

Comment

Brate, poslao sam ti 4 poruke nije ti stigla nijedna, ali primio sam tvoje. Ne znam sta cemo, ajde da probamo bar. LFC je rekao cisto zbog pritiska da pitamo, pa ako odgovori odgovori, ako ne nikom nista jbg.
                        sigpic

Comment

Sacekacemo do sutra.Valjda ce do tada biti sve u redu sa PM.A onda krecemo u akciju. ;D

Comment

• [/quote]
                            Eh sjecam se kad sam ja bio DJAK,sve sam uspio da postignem,zato jer sam bio MARLJIV,VRIJEDAN i RADAN ;D ;D ;D,ali dobro Tmac oprosticemo ti na ovom propustu,samo molim te da se vise ne ponavlja ;) ;)
                            [/quote]
                            ahahahahahaa verujem.ako sam dobro provitao u datoteci,vladane,ti si brojnim pismima molio tvoju skolu da ti dozvoli da ides obe smene...

Comment

• [/quote]
                              [/quote]
                              ahahahahahaa verujem.ako sam dobro provitao u datoteci,vladane,ti si brojnim pismima molio tvoju skolu da ti dozvoli da ides obe smene...
                              [/quote]
                              Dobro si obavijesten nema sto ;),eto nijesu mi uvazili predlog ,steta
                              sigpic

Comment

da se pohvalim pogodio sam sve parove 20.kola,to mi je vec drugi put u 5-6kola koliko igram... ;D
                                sigpic
                                Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Working...
                                X