This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Tenis liga Sport klub, Sport klub Draw Challenge - komentari

Trenutno sam prvi nakon treceg kola draw challenge-a +*@WT*48* ,preuzeo sam prvo mjesto od Vladana,znao sam da se matori nece dugo zadrzati na prvoj poziciji $#^%RT
    TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

AK mi je jedini konkurent,do kraja cemo se ja i on boriti za titulu u draw challengeu &+I}\
      sigpic

Comment

Uvijek se slatko nasmijem na tvoje postove $#^%RT ,mislio si valjda reci da je meni AK jedini konkurent $#^%RT
        TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Tabelu cu sjutra srediti,nisam stigao danas @(*6sd$%
          sigpic

Comment

• Originally posted by gokara
            Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

Ostario sam cekajuci da Vladan sredi tabelu,ima tu posla,dva kola sredit! $#^%RT
              Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

Upravo sad sredjujem tabelu,bice,bice brzo $#^%RT
                sigpic

Comment

Uuu nisam los 20. sam $#^%RT $#^%RT $#^%RT
                  Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Rafael Nadal-Bernard Tomic 30.5 1
                    Marin Cilic-John Isner 39.5 vise
                    Mikhail Youzhny-Milos Raonic 37.5 vise
                    David Ferrer-Richard Berankis 34.5 1
                    Robin Soderling-Jan Hernych 30.5 1
                    Jo Wilfried Tsonga-Aleksandr Dolgopolov 37.5 vise
                    Jurgen Melzer-Marcos Baghdatis 39.5 2
                    Andy Murray-Guillermo Garcia Lopez 34.5 1

Mislim da si se meni malo zeznuo za bodove,pa provjeri ako mozes @(*6sd$%
                    Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

Standarno los... $#^%RT $#^%RT 23. pozicija od 32 igraca i borba za fenjer se nastavlja. &amp;8@^J &amp;8@^J
                      Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Malo ste mi zakinuli bodove. &amp;+I}\

Proverite moje tipove, Vladane, dacho... Hocu da mi se to ispravi. Hvala unapred. @(*6sd$%

Iz 10. kola imam -&gt; 9 poena
                        Iz 11. kola imam -&gt; 10 poena

Posle 9. kola imao sam 114 poena.

114 poena+19 poena = 133 poena.

Comment

Koliko ja vidim ovde je masovna kradja poena, ko zna koliko su meni zakinuli do sada 7&amp;@%q
                          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                          with experience.

Comment

Za greske u 10. i 11. kolu obratite se Vladanu $#^%RT $#^%RT
                            Samo nemojte da se ljutite,ipak ima dosta,desavaju se greske @(*6sd$%
                            sigpic
                            http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Kako se meni nikad nisu desavale te greske kad sam sredjivala tabelu 7&amp;@%q
                              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                              with experience.

Comment

Ma jesu,ja znam ti si mi uvek zakidala po neki poen,samo mi bilo glupo da pricam @(*6sd$% h5g6k8
                                sigpic
                                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Working...
                                X