• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Tenis liga Sport klub, Sport klub Draw Challenge - komentari

slobodno se ubaci mozes odmah odigrat za ovo kolo

Comment

• sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Liverpool FC link=topic=1326.msg57221#msg57221 date=1238330115]
        Jel mogu i ja da se ubacim?ili da sacekam?
        [/quote]

Samo napred.Kad god mozes odigraj.

Comment

Fc, kako ide u ovom kolu?
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Cekam wawrinku i igora ako tu dobijem,prezadovljan.. ;D

Comment

Meni su juce dosle dve mnogo bitne dvojke Dent i Berdih, jos ova dvojica da odigraju preko 22 a ne brinem da ce Verdasco da dobije Lopeza. Bice to dobro trebalo bi da se vratim u Top 3. Ferari je odlican cini mi se isto u ovom kolu, bice verovatno vodeci posle ovog kola.
              sigpic

Comment

ja odustajem od ovoga zato sto nisam totalni no lifer i nemam vremena svaki dan da idem na ovaj forum...
                "Kada ljudi, pripadnici srpske nacionalnosti, navijaju protiv legende srpskog i svetskog tenisa, Srbina NOVAKA DJOKOVICA, zbog nekog Svajcarca ili Spanca koji veze sa Srbijom nemaju, takvu situaciju mozemo nazvati ni manje ni vise nego najobicnija PERVERZIJA!" - ja

Comment

Ma bre treba ti 5 minuta svaka 2 dana nemoj da pricas svasta. A mi smo bas svi no liferi nemoj biti smesan.
                  sigpic

Comment

svaki dan kad se igra turnir treba da dodjem i to do odredjenog vremena...
                    "Kada ljudi, pripadnici srpske nacionalnosti, navijaju protiv legende srpskog i svetskog tenisa, Srbina NOVAKA DJOKOVICA, zbog nekog Svajcarca ili Spanca koji veze sa Srbijom nemaju, takvu situaciju mozemo nazvati ni manje ni vise nego najobicnija PERVERZIJA!" - ja

Comment

Nije svaki dan, svaka 2 dana se postavljaju parovi noc pre ili jutro pre pocetka meceva. A treba ti da odigras tiket cela 2 minuta.
                      I ono sto si napisao je glupost, 90% nas dolazi samo ovako uvece na forum, ali necemo o tome da pricamo sad.
                      sigpic

Comment

cekaj znaci ne postavljaju se svaki dan?...nista nije glupost...

Comment

Pa jbg valjda si primetio da se ne postavljaju svaki dan. Mozda cemo od sezone na sljaci morati da postavljamo svaki dan, ali ne mora da znaci videcemo.
                          sigpic

Comment

bolje ne svaki dan, nekad me obaveze sprece da dodjem...mislim radite kako hocete...

Comment

Mac ja cu rezultate postaviti sutra,jer necu izdrzati veceras.. ;) ;)

Comment

Ma u redu je samo se ti naspavaj i ja cu tabelu postaviti tek popodne, osim ako otpravnik ne izracuna sve ujutru.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X