Clear All

• Re: Tenis liga Sport klub, Sport klub Draw Challenge - komentari

Vladane jos samo 2 kola @(*6sd$%
    sigpic
    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Znam,Dacho,znam $#^%RT
      Odigracu zadnja dva kola ozbiljno,ako bude bilo potrebe,mozemo i 6 kola da odigramo ove nedelje,vidjecemo $#^%RT
      sigpic

Comment

ma mozemo koliko hoces,ali ti posle petog dobijas avatar &d$7
        sigpic

Comment

Ja ispade najgori.Nyman najbolji od ovih sto smo se kladili sa tobom $#^%RT

Ne bi me cudilo da Vladan ojednom sa 12. mesta skoci na 3. mesto $8#a
          Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

[quote author=dacha-czv link=topic=1362.msg173053#msg173053 date=1285782399]
            ma mozemo koliko hoces,ali ti posle petog dobijas avatar &d$7
            [/quote]
            A tako smo se dogovorili,e nista onda 7&@%q
            Ako izgubim trazim revans /SR&]
            Tesko cu stici tebe i Nymana za dva kola,Bicea sigurno dobijam &d$7
            sigpic

Comment

Hahaha "GRANDE VLADAN " se predaje i gubi 2 meca 2. kola pre kraja &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
              Ali zato se "MIGLIORE BICE" nece predati do kraja +*@WT*48*
              Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Bice,sve ces mi upropastiti /SR&]
                To im ja namjerno vec sad cestitam,ne bi li se malo opustili $8#a

sigpic

Comment

A bila bi fora da ih ti pobedis a ja tebe &*#GI(] kako bih te zezao +*@WT*48* +*@WT*48*

Evo dok jos mogu da ti natrljam na nos $#^%RT

Vladan-bice 0-2
                  Dreams are coming true.

Comment

Mislim da vec sada mozemo reci

Vladan-Bice 1:2
                    sigpic

Comment

Videcemo ali ako me sada dobijes opet vodim $%&5@$A $%&5@$A $%&5@$A

Dreams are coming true.

Comment

Lep pogled na tabelu ^%@7f

trebala sam da se kladim sa svima vama, pa da vas terorisem sa avatarima $#^%RT
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

Pa red je da te pustimo da se malo zaradujes,ipak si ti dama + moderator *(z$8
                          sigpic

Comment

[quote author=dacha-czv link=topic=1362.msg173082#msg173082 date=1285786655]
                            Pa red je da te pustimo da se malo zaradujes,ipak si ti dama + moderator *(z$8
                            [/quote]Cuti Daco ne lazi! $#^%RT Boki tebe pobedjuje i bez da je pustis! l5'%9 $#^%RT $#^%RT
                            Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

dacho, kako si ti samo fin :8-[/

ali vi me niste pustili, nego sam vas ja jednostavno razbila ^%@7f

vidis kako Aca zna pravi odgovor $#^%RT
                              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                              with experience.

Comment

Dokle se igra ova Sport Klub Liga ?
                                Dayman (a-a-ah...)
                                Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                                Champion of the sun (a-a-ah...)
                                You're a master of karate and friendship
                                For everyone

Comment

Working...
                                X