X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Tenis liga Sport klub, Sport klub Draw Challenge - komentari

Ja jesam 100% '65slif '65slif :fc-[
    Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1362.msg172385#msg172385 date=1285516758]
      Vladane je l' si siguran da zelis da ja sredjujem tabelu? $#^%RT
      [/quote]
      Ma ja samo zbog fer pleja I#^@8,ali ocekujem da profesionalno obavljas taj posao,da mi ne zakidas bodove kao proslog puta (&$E#
      sigpic

Comment

Kad sam ja tebi zakidala poene? $%&RQa (&$E#

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

Ja samo znam da sam vodio 20 kola i onda si ti sredila tabelu za par kola i ja zavrsih na drugom mjesto.Slucajnost? (&$E#
          $#^%RT $#^%RT $#^%RT
          sigpic

Comment

Pa da, cim je neko krenuo da sabira kako treba odmah si pao na 2. mesto $#^%RT $#^%RT
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

Zasto li sam i ocekivao ovakav odgovor $#^%RT
              sigpic

Comment

[quote author=bice link=topic=1362.msg172366#msg172366 date=1285515296]
                E dacho ne treba da se istrcavas tako.Sacekaj njega prvo da istipuje pa malo kalkulisi ovo-ono pa kada on napise ti vidi nesto od njega i tako to.To je dobitna kombinacija $#^%RT
                [/quote]

Ma sta ti je,moze on da kalkulise koliko hoce,kad gubi u svakom slucaju $#^%RT
                sigpic
                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Vladane mozes poceti sa sredjivanjem tabele I#^@8
                  sigpic

Comment

Ja namjerno katastrofalno odigram,ne bi li bilo zanimljivije i ne bi li vam dao malo fore i to samo Dacha iskoristi $#^%RT
                    Aca opasan,dobro je sto nije prihvatio da se kladimo $#^%RT
                    Ne bih ja bio drugi u prosloj rundi da je Jagodica igrala h5g6k8

Postavljeni su parovi za drugo kolo %QWT&W

http://www.sportklub.info/forum/inde...2659#msg172659
                    sigpic

Comment

Jaoooo ja sam lepo rekao da ne znam da igram ligu #%d* #%d* #%d* ja sm 2 ali od pozadi $#^%RT
                      Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Da,da namerno $#^%RT $#^%RT $#^%RT

ovo je pocetak tvog kraja vladane
                        sigpic

Comment

a tabela? I#^@8
                          sigpic

Comment

E pa kako sam opet ovako slab?8.5 poena sam dobio i ostao na istoj poziciji. $%&RQa
                            Bar sam bolji od Vladana $#^%RT
                            Dreams are coming true.

Comment

8.5 je malo,a ja sam uzeo 7 #%d*
                              Ali ja taktiziram,to je poznato $#^%RT

Nikola svaka cast,trebao si ovo da uplatis u kladionici,pare bi uzeo,sve si pogodio &8@^J
                              sigpic

Comment

Moja greska je bila ono je bilo 3.kolo #%d*

E ovo mi se vise svidja ^%@7f
                                Dreams are coming true.

Comment

Working...
                                X