This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Tenis liga Sport klub, Sport klub Draw Challenge - komentari

Vladane jesi li siguran da dobro sabiras bodove?Ja sam uvek 10-i ne razumem kako $%&5qw7
    Dobio sam oko 15 poena i opet sam 10-i &*(@W6 &*(@W6
    Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Ma pusti ga, nije stigla plata, pa zabusava $#^%RT $#^%RT
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

[quote author=bice link=topic=1362.msg162691#msg162691 date=1283349907]
        Vladane jesi li siguran da dobro sabiras bodove?Ja sam uvek 10-i ne razumem kako $%&5qw7
        Dobio sam oko 15 poena i opet sam 10-i &*(@W6 &*(@W6
        [/quote]
        Pa skoro su svi uzeli 15 ili oko 15 bodova,Bojana je odskocila,pokazala klasu,21 bod u ovom kolu +*@WT*48*
        [quote author=bojanaBG link=topic=1362.msg162693#msg162693 date=1283350001]
        Ma pusti ga, nije stigla plata, pa zabusava $#^%RT $#^%RT
        [/quote]
        Znam koga cu od sad da zakidam I#^@8
        sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1362.msg162696#msg162696 date=1283350098]
          Pa skoro su svi uzeli 15 ili oko 15 bodova,Bojana je odskocila,pokazala klasu,21 bod u ovom kolu +*@WT*48*

[/quote]

^%@7f ^%@7f

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

OOP je davno izasao,Bojana kad ce parovi (%fsd%&j
            sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1362.msg162981#msg162981 date=1283377077]
              OOP je davno izasao,Bojana kad ce parovi (%fsd%&j
              [/quote]

Ti to radis, ti si placen $%&5qw7

sigpic

with experience.

Comment

Ma jok,rekoh ti da nisam primio platu tri mjeseca,ne radim ja to vise @(*6sd$%
                Ajde postuj parove,istipovao bih prije vecere $#^%RT
                sigpic

Comment

Jok ja, tvoj posao %QWT&W

sigpic

with experience.

Comment

Ja necu,ja sam danas sredio tabelu,znaci nece biti parova veceras +-*^%*
                    sigpic

Comment

bas mi je zao //h*svb
                      sigpic
                      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Nece niko da radi svoj posao Dacho *%@(D!RY-
                        sigpic

Comment

Nije jos izasao kompletan OOP, samo za 5 terena, zato jos nema parova %QWT&W

sigpic

with experience.

Comment

Vlado,budi malo dzentlmen jbt! &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6

Ja bih odmah izasao u susret Bojani! $#^%RT l5'%9
                            Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

[quote author=AcaGrobar link=topic=1362.msg163022#msg163022 date=1283378285]

[/quote]

Aco :8-[/
                              vidis ti sa kim ja moram da radim i da saradjujem, ceo posao hoce da mi prebaci *%@(D!RY-

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=AcaGrobar link=topic=1362.msg163022#msg163022 date=1283378285]

[/quote]
                                Aco,ja stalno postujem parove i u 70% situacija sredjujem tabelu,ona je bila na more,a za to vrijeme sam se opucio od posla(dobro placaju mi,tacnije placali su mi za ovo,ali opet,da sam se opucio,opucio sam se),postovao parove,zrijeb za draw challenge,sredjivao tabelu,tabelu za draw challenge,danas sam isto sredio tabelu i ona ne moze da postuje 10 meceva *%@(D!RY-
                                Razocarao si me Coa,razocarao,mogao bi malo objektivnije da sagledas stvari,ali ne,ti ishitreno reagujes...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X