Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• "Mogao bih mnogo da pricam, ali da cujemo goste" i onda naravno on krene da prica

Comment

• Sta me briga sto je centrirao sesetpete
      sigpic

Comment

• Ala Milovan pljuje

Comment

• Zveki evo opet treba da ga bude sramota hahahahaha kako te nije sramota stojadinovicu
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
            Zveki evo opet treba da ga bude sramota hahahahaha kako te nije sramota stojadinovicu
            Hahahahaha, kako te nije sramota Stojadinovicu, umro sam. Mogli bi oni do 5 ujutru, lagano.
            Cuj prvi maj

Comment

• Originally posted by asprilja View Post
              Hahahahaha, kako te nije sramota Stojadinovicu, umro sam. Mogli bi oni do 5 ujutru, lagano.
              Idu sad na veceru negde pa ce do 5 ujutru.
              sigpic

Comment

• Svoj trojici samo

Mi ovde ne mozemo sebi da dodjemo.
                sigpic

Comment

• Znaci kidanje,a za plac i Grocku sam se smejao minimalno pola sata
                  >>> Brojim Izbrojao sam sate, minute, sekunde do pogleda na Mourinja u dresu MANCHESTER UNITED-a ! <<<

Comment

• Moze opet

Cuj prvi maj

Comment

• 1:23

Comment

• Da se kupaju, menjaju pidzamu...

sigpic

Comment

• "Once you leave Arsenal, you can only go down, really." - Jack Wilshere

Dakle, ti si portir!

Comment

• nisam bas citao sve komentare od pocetka, pa je mozda vec neko pisao, ali je ziva potpisan kao 'trenerski bard' ahhaahahhahahaha ajmo pokrenuti neku peticiju i odnijeti potpise aci vucicu jer on to svojim autoritetom moze iznijeti da se ova emisija sa tri apostola pusti na rts u vrijeme dnevnika da se ljudima malo digne raspolozenje jer sam skoro procitao da je po nekom indeksu srece gradjana srbija pri samom dnu, cak i iza iraka...

Comment

• IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                              ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                              C'E SOLO L'INTER

Comment

• HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA KAKO SAM OPLAKO HAHAHAHAHJKAGHAKLGJ
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X