X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Hoce, najavili su.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• Dobra nam ova sljaka. Jos malo pa ce zglobovi poceti da iskacu...
      sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
      Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Djere se muci sa uvek neugodnim Ramanathanom
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Malopre mu za malo ne iskoci zglob nacisto dok je klizao po sljaci.
          sigpic

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.

Comment

• Dobar je Djere, ne moze da se kaze da je los... Ali ce izgubiti.
            Bas malo publike, dodje mi da odem na mec, povedem dete... Moze u miru da gleda tenis uzivo.
            sigpic

Comment

• 15h, radni dan, igramo protiv Indije bez Djokovica, dobro je i dosao neko

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ovaj Indijac se zaista previse dere. To ne bi trebalo da bude dozvoljeno.

Comment

• CAR... Jos im je ovaj bolje rangiran... Kakav li je onaj sto ce protiv Ducija igrati majko mila.
                  sigpic

Comment

• Bravo za Lasla.Prva pobeda u DC
                    Similis simili gaudet

Comment

• Divim se ovom Mijaljevicu kako moze uzbudjeno da prenosi ovaj smor od DC-a dok komentarise mec Djerea i Rimtutitukija

Dayman (a-a-ah...)
                      Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                      Champion of the sun (a-a-ah...)
                      You're a master of karate and friendship
                      For everyone

Comment

• Одраћемо Индију... скупише и мало публике... е требало је Вучић да ово отвори, било би пуно....

ево и Лајовић добио свој меч 2/0 водимо, добро сутра ће нас добити у дублу, а онда сингл да завршимо...
                        Last edited by Žika; 14-09-18, 18:54.
                        sigpic

Comment

• Ne secam se da je publike bilo strava ni kad je Nole igrao.
                          Jeste bilo vise, al'uglavnom dobili karte ovi sto "treba " da budu vidjeni, znamo kako je sve funkcionisalo.

Nema veze sto je Indija, vazno je da pobedimo, neka i mladji sad pokazu koliko mogu.

Zasto ih potcenjivati?

Igraju za reprezentaciju a to je , bar meni vazno
                          Ne shvataj zivot preozbiljno ionako se ziv neces izvuci!

Comment

• i ovoga vise nece biti, bas su unistili DC

sigpic

with experience.

Comment

• Jesu ubili draž tog natjecanja. Trebali su samo prilagoditi termine, smanjiti sa 3 na 2 seta, drastično povećati osvojene poene, na kraju dati i igračima i savezima veće pare.

Comment

• Igrači su ga uništili kukanjem o zgusnutom rasporedu, a onda organizuju kojekakve egzibicije na kojima zgrču lovu, za lovu se uvijek nadje vremena

Comment

Working...
                                X