Comment

• Re: Davis Cup...

Ja da imam kosu ovakva bi mi frizura bila '65slif '65slif '65slif

sigpic

Comment

Kakav je, kao Dave Crocket. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

"- Ako osvojimo Dejvis kup svi ćemo se obrijati - rekao je savetnik reprezentacije Srbije Nikola Pilić, a Janko Tipsarević dodao je da ima i tonski snimak u kojem je i predsednik TS Slobodan Živojinović obećao da će učiniti isto "

Janko celav? *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR

Comment

Bolje i celav nego sa dugom kosom $#^%RT
            sigpic

Comment

pilicu bi to bio 3. DC sa petom drzavom

niko jos dosad nije osvojio ni sa 2

&8@^J &8@^J &8@^J

Comment

Sa ovakvim timom i Slancima koji su ispali i ja bi osvojio $#^%RT
                Bogdan Obradovic,covjek koji je za sve ovo zasluzan,kakav strateg,kakav takticar!
                sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1286.msg170860#msg170860 date=1284929225]
                  Sa ovakvim timom i Slancima koji su ispali bi i ja osvojio $#^%RT
                  [/quote]
                  Kako cemo osvojiti kad nemamo Monfils-a?
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Otrovacemo ga,kao sto su Rusi Novaka $#^%RT
                    sigpic

Comment

pristrasni ste,niste kao Claywarrior, ne shvatate koliko su francuzi jaki..
                      do decembra će i Simonu dovoljno porasti beba,pa će i on doći u Bg.. //h*svb

Originally posted by gokara
                      Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

свака част!!!!!!
                        "Kada ljudi, pripadnici srpske nacionalnosti, navijaju protiv legende srpskog i svetskog tenisa, Srbina NOVAKA DJOKOVICA, zbog nekog Svajcarca ili Spanca koji veze sa Srbijom nemaju, takvu situaciju mozemo nazvati ni manje ni vise nego najobicnija PERVERZIJA!" - ja

Comment

[quote author=tuta bugarin link=topic=1286.msg170809#msg170809 date=1284921926]
                          more kakibe vrancuzi
                          ima maike daimse naprcamo

lutajući reporter tuta bugarin
                          nežno šapće sneguljici
                          dok patuljci ruju
                          u rudnici
                          [/quote]
                          &*#GI(] &*#GI(]
                          +1 $#^%RT

Comment

E ovaj Monfils je stvarno klovn ^*#(- ^*#(- ^*#(-

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                            with experience.

Comment

Juce nisam ceo dan bio na NET-u .. Na prvom mestu , svaka cast Janku !! NIsta pametno, ni novo nisam rekao, ali je tako .. Covek je neverovatan kad igra protiv najboljih i za reprezentaciju, totalno drugi covek nego na malim turnirima .. Nole je izvukao maximum iz sebe, a nije lako oporaviti se posle 20 dana u Americi i toliko meceva + izgubljeno finale na US Openu - i dobiti Berdiha, iako nije bas u nekoj formi .. Ima vremena do finala, komentar kad budu bili poznati sastavi .. Ako budemo zdravi, mozemo da se nadamo Dvajtovoj salatari ..

Comment

Bravo momcovi!
                                Nishta drugo nismo ochekivali... :fc-[ l5'%9

Sad samo treba zaustaviti Monfilsa... (%fsd%&j

Mada kako je krenuo samog sebe ce da sabotira... $8#a
                                “If it be now, ‘tis not to come; if it be not to come, it will be now; if it be not now, yet it will come. The readiness is all.”
                                Tennis belongs to the individualistic past - a hero, or at most a pair of friends or lovers, against the world~Jacques Barzun

Comment

Working...
                                X