No announcement yet.

Davis Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Endi skocio na kraju 3. seta kao da je u najmanju ruku osvojio karijerni slem
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Originally posted by cssr View Post
      kakav je mali? ako je povukao na caleta trebalo bi da bude nesto od njega
      Solidan servis, dosta cvrsta igra sa osnovne, gledala SF juniorskog dubla sa Kecmanovicem, bio dosta bolji igrac u njemu

Sta rade Tsonga i Mahut GB u SF DC
      Last edited by Maxx-a; 18-07-15, 15:49.
      Similis simili gaudet

Comment

• Au koja smo mi katastrofa
        * Victory makes you happy, failure makes you stronger!
        * Smeš da izgubiš, ali ne smeš da se predaš!
        NOVAK ĐOKOVIĆ #TrueChampion

Comment

• Belgija je na najbolji moguci nacin iskoristila zreb i protivnika, pa ce posle 16 godina igrati u 1/2

Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• MA ide Kazakhstan po titulu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Sad sam snimao Mareja i Congu, Dzankic se 30 puta osvrnuo na Australiju kao da su Kokinakis i Kirios prvi i drugi reketi sveta, kao da ne zna kako Kazahstanci igraju ovo takmicenje

sigpic

Comment

• Kako nas Argentinci rutinski odradjuju

sigpic

with experience.

Comment

• Spanija bez Nadala, Srbija bez Novaka i Janka, Svajcarska bez Federera, Britanija bez Marija...
                  normalno da ne mogu dalje... od 1/4 ili 1/2 finala... sta je tu cudno!

Comment

• Spanija bez Nadala je znala daleko da stigne, a ovde mozda nisam ocekivala prolaz, ali nisam ni ocekivala da Troicki ne donese makar jedan bod.

sigpic

with experience.

Comment

• Boca dodao peškir između prvog i drugog servisa

#missioncomplete
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Svaka čast Argentincima, sredili su nas pošteno Delpo duša mnogo nedostaje
                        * Victory makes you happy, failure makes you stronger!
                        * Smeš da izgubiš, ali ne smeš da se predaš!
                        NOVAK ĐOKOVIĆ #TrueChampion

Comment

• Ocigledno je onaj duel iz 1948. bio suvise daleko tako da su zrebali oko domacinstva izmedju Belgije i Argentine. Sada Gaucosima finale bas i nije toliko blizu, posto ih ceka brza dvoranska podloga. Ne znam da li nesretni tepih vise uopste sme da se koristi, ali bi na njemu Bemelmans bez sumnje pokazao neke stvari i Majeru i Delbonisu, o Svarcmanu da ne govorim
                          Last edited by ClayWarrior; 18-07-15, 18:20.

sigpic

Comment

• Mislim da je presek negde oko 1970., od tada se gleda domacinstvo i ide naizmenicno

sigpic

with experience.

Comment

• Tako nekako, verovatno od 1972. kada je ukinut Celindz raund

sigpic

Comment

• Nisam gledao dubl, kakav je bio Zimonja???
                                Ocaj verovatno???
                                sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                                Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

Working...
                                X