• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Mrkela View Post
    ko igra na kraju imali kakvih nagadanja
    Gambuzza zakazala..
    Originally posted by gokara
    Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

• U nekim kladionicama su postavljeni Gaske/Tsonga-Fed/Wawrinka... Gaske i Tsonga?? ne kužim Francuze, pa zašto ne igraju Bene i Vazelin a pogotovo zašto ne igra makar samo Bene

Comment

• Тешко иде са младима. Стан мора и торбу да му носи... сумњам да ће данас играти, али ко зна, можда и помогне вијагра?
        sigpic

Comment

• Vidim da su Tsonga i Guska dobili Češku i Australiju, a Tsonga ček nema poraza u DC dublu 5-0

Comment

• Je l' video neko od vas koji upisuju bod Svajcarskoj kada su ova dvojica zadnji put dobila mec dubla?
            Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Nisu dobili zadnja 4 meca u dublu
              sigpic
              "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
              AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Originally posted by ClayWarrior View Post
                Je l' video neko od vas koji upisuju bod Svajcarskoj kada su ova dvojica zadnji put dobila mec dubla?
                Pa baš zato, vreme je.

Comment

• FRANCE 1, SWITZERLAND 1
                  Stade Pierre Mauroy, Lille, France (Indoor, Clay)

S. Wawrinka (SUI) d. J. Tsonga (FRA) 61 36 63 62
                  G. Monfils (FRA) d. R. Federer (SUI) 61 64 63
                  J. Benneteau / R. Gasquet (FRA) vs. M. Chiudinelli (SUI) / M. Lammer (SUI)
                  J. Tsonga (FRA) vs. R. Federer (SUI)
                  G. Monfils (FRA) vs. S. Wawrinka (SUI)
                  Last edited by Žika; 22-11-14, 12:55.
                  sigpic

Comment

• Gaske-Conga?????
                    Ma jel ovo neka šala?
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• A sad citam na tviteru Kjudineli/Lamer?
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Pa dobro to je mozda takticki potez, da se Federer i Vavrinka dodatno odmore i da obojica idu na pobedu u singlu.... ne znam mozda im to i nije losa odluka.
                          sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                          Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Totalno ludilo za dublove, kako stvari stoje tek u 14:30 ce se 100% znati ko igra.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• Originally posted by Sandugp View Post
                              Pa dobro to je mozda takticki potez, da se Federer i Vavrinka dodatno odmore i da obojica idu na pobedu u singlu.... ne znam mozda im to i nije losa odluka.
                              Ja mislim da Stan moze da izdrzi sva 3 dana, pa mi je logicno makar Stan/Marco

Lamer i Marco su uspeli da dobiju samo nasu krsinu od dubla
                              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                              with experience.

Comment

• Они сада мудрују и смишљају неке тешке варијанте и тактике, само да се не прекомбинују као у Београду када су измислили Лодру?
                                sigpic

Comment

Working...
                                X