X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Davis Cup...

bit ce zanimljivo sutra
    opet su sanse 50:50

steta da niosmo gledali peti set, bilo bi zanimljivije. a i zasluzio je to berdych

Comment

Meni nije jasno vishe shta ovaj chovek radi sa svojom karijerom... #%d* Shteta...

'Berdih je aniliran!'-bravo gospoja {-8*
      “If it be now, ‘tis not to come; if it be not to come, it will be now; if it be not now, yet it will come. The readiness is all.”
      Tennis belongs to the individualistic past - a hero, or at most a pair of friends or lovers, against the world~Jacques Barzun

Comment

ma ne pljujte više Viktora, on je doneo neke važne pobede našem timu..
        ja sam u ovom trenutku više besna na Noleta, potpuno je poremetio koncepciju, Janko i Ziki bi bili sjajni, a ne verujem da će Janko moći da igra sutra..
        Originally posted by gokara
        Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

Niko ne pljuje Viktora! (&$E#
          Ti nash pljujesh da ga mi pljujemo! (&$E# $#^%RT

Nole ima problema sa stomakom..vidish da je oba mecha presedeo,samo je sporadichno ustajao kad ga usnime! (&$E#
          “If it be now, ‘tis not to come; if it be not to come, it will be now; if it be not now, yet it will come. The readiness is all.”
          Tennis belongs to the individualistic past - a hero, or at most a pair of friends or lovers, against the world~Jacques Barzun

Comment

[quote author=Nyman link=topic=1286.msg169976#msg169976 date=1284754811]
            Sad oderi i onog Shtepaneka.Nolence i Ziki ce ove shabane l5'%9
            [/quote]
            E pa da mu ti ovako tepas. &*#GI(]
            Oznoji se Tata sav,
            bekendi ga strasno muce,
            borio se kao lav!
            al' mu ipak g.za puce!

Comment

[quote author=jinxy link=topic=1286.msg169988#msg169988 date=1284755280]
              E pa da mu ti ovako tepas. &*#GI(]
              [/quote]

p%8@
              Naravno...mnogi kazhu da chak i lichimo... :fc-[

Comment

Bravo Janko majstore.Sutra dubl i 2-1 za nas #$&+|r +*@WT*48*
                Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Ma, bre, Janko je car !! Uvek kad treba, sto znaci sa najjacima na najjacem nivou !!

Comment

Ne vjerujem da Novak ima problema sa stomakom,ali je zavrsio mec protiv Nadal-a u utorak ujutro,doputovao u BG,promijenio vremensku zonu i sigurno je iscrpljen,pa ja sam i ocekivao da nece danas igrati,ali je on juce najavio da moze,pa reko' dobro,da vidimo i to.
                    Samo da bude spreman za nedelju,a mislim da oce,odmorice se do tada i vratiti u normalu %QWT&W
                    sigpic

Comment

Evo me stigoh %QWT&W

Svaka cast Janku, kako je decko odigrao &8@^J bas je bio dobar mec, navijala sam kao manijak #$&+|r #$&+|r

Ali mec izmedju Stepaneka i Troickog je bio na nivou celendzera -E)%&4
                      Valjda ce se ovaj Djokovic oporaviti do nedelja, posto Troicki nema sanse da dobije Berdiha ^&*ST*^#
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

Bila su u kadru par puta,samo ides da budes vidjena,ne zbog tenisa *%@(D!RY-
                        Jesi li mi uzela autogram od Novaka,Gorana,Srleta,Dice,Marka,Djoleta i djeda?
                        sigpic

Comment

Jesam i kupila sam ti majice, 3 komada %QWT&W
                          Je l' ti bese nosis XS? %QWT&W
                          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                          with experience.

Comment

Uzela si mi autograme,hvalaaaaaaaaaaaaaa :8-[/
                            Nadam se da si mi kupila onu Srletovu majicu,ona donosi srecu,vjdeli smo i na USO-u &+I}\
                            Da,XS ili S l5'%9

sigpic

Comment

Zimonjic/Troicki-Hajek/Minar najvjerovatnije (%fsd%&j
                              Pa mislim da bi i ovdje trebao da se uzme bod
                              sigpic

Comment

Kakvi crni Hajek i Minar, igrace Rale i Berdych, jedino ce mozda Tomas da odmori, ali cisto sumnjam.
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X