No announcement yet.

Davis Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nevjerovatno šta je izvukao...genijalan Golubevov slice...ali djaba kad je tata s druge strane

Comment

• Sad vam je lako tako pisati
      A kako ste se bili uspanicili, niste verovali u svoje pulene cccc
      Svaka cast Kazahstancima, borili su se koliko su mogli, ali zar ste mislili da ce dobiti Roleta i Stana, svasta
      Ajde Role zavrsavaj to brzo pa da menjam avatar i gledam Andreu
      Last edited by Pertla; 06-04-14, 18:02.
      sigpicFokus Nole i ne zaboravi- u pertle... idemo Noleeeeeeeeeee

''Na jedno uho ne čujem ništa, a na drugo sve. Zato slušam samo one koji mi priđu sa prave strane...

Comment

• Ma pobjeda ni u jednom trenutku nije došla u pitanje...pješke

https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater

kraj meča Paukku-Bašić, ludnica

Comment

• Originally posted by shminka View Post
          Ma pobjeda ni u jednom trenutku nije došla u pitanje...pješke

https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater

kraj meča Paukku-Bašić, ludnica
          Ma da, sad je lako reci-peske, a sve ste nokte pogrickali garant
          Cak niko od Roletovaca nije smeo da se kladi
          Last edited by Pertla; 06-04-14, 18:11.
          sigpicFokus Nole i ne zaboravi- u pertle... idemo Noleeeeeeeeeee

''Na jedno uho ne čujem ništa, a na drugo sve. Zato slušam samo one koji mi priđu sa prave strane...

Comment

• Golubev danas igra i bolje nego u petak, jako dobar igrač...šteta što ništa nije igrao od one titule u Hamburgu

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Ajde Role, iskoristi ovu 24234234 brejk loptu
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Vidim Monfa pobedio u tri seta...bravo

Comment

• poslusao me

sigpic

with experience.

Comment

• Готово!!!
                      sigpic

Comment

• toliko se trudi da napravi brejk i onda usere sve

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                          Golubev danas igra i bolje nego u petak, jako dobar igrač...šteta što ništa nije igrao od one titule u Hamburgu
                          Golubev je odlican igrac. I ima strasno ponasanje. Ne gubi glavu. Jasno misli. Ali igra na hardu u dvorani protiv Federera.

Comment

• Stvarno lepo igra Golubev, ide na vinere, nije dosadan trkac koji samo prebacuje, ali je sad vec preumoran i pravi greske.

sigpic

with experience.

Comment

• Meni nimalo nije svejedno bilo što je on u prvom kolu išao na Stana na AOu. Mislio sam da će ga namučiti tu i da će mu sigurno uzeti set...al sreća je pratila Stana na AOu, to valjda i ptice znaju

Comment

• Kako su Kazahstanci namucili favorite
                                Svaka im cast

Comment

Working...
                                X