Davis Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Davis Cup...

Kako samo Janko igra ova zadnja 2-3 meseca, strasno...
    Kad bi uspeo nekako da udje u prvih 30 do kraja godine bilo bi idealno.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Brdič ne liči na polufinalistu GS.. thanks God..
      Originally posted by gokara
      Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

On je finalista Slema
        Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

Francuska sigurno ka finalu i verovatno tituli

sigpic

Comment

[quote author=ClayWarrior link=topic=1286.msg169890#msg169890 date=1284746932]
            [/quote]

mi se tu kao ništa ne pitamo? (%fsd%&j
            Originally posted by gokara
            Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

E stvarno svaka cast &8@^J &8@^J majstor.Samo tako nastavi care @R&}*
              Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Gael , bravo majstore &8@^J &8@^J

#$&+|r #$&+|r #$&+|r #$&+|r #$&+|r

https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

[quote author=jagodica link=topic=1286.msg169892#msg169892 date=1284747115]
                  mi se tu kao ništa ne pitamo? (%fsd%&amp;j
                  [/quote]
                  Mi imamo samo drugog igraca sveta, zatim igraca koji moze da dobije gotovo svakog na svetu (i jos je u formi) i jednog od najboljih dubl igraca u zadnjih 10 godina, plus bi igrali kuci.
                  Naravno da je Francuska favorit. %QWT&amp;W
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[/quote]
                    Ajde mi samo objasni kako bi oni dosli do titule kad bi se igralo u Areni,na sljaci?
                    Kako bi dosli do pobjede,jedne?
                    sigpic

Comment

Ajmo Janko!!!!!Mozes ti to care! h5g6k8 Viktor je nazalost uspeo nekako da izgubi,ali mozemo i dalje da prodjemo!Sve zavisi sada od Tipse!
                      Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1286.msg169896#msg169896 date=1284747378]
                        [/quote]
                        Ajde mi samo objasni kako bi oni dosli do titule kad bi se igralo u Areni,na sljaci?
                        [/quote]

Nisam znao da smo toliko opasni sljakeri

Uhvatio si se za tu sljaku kao i za Nadala i brzu podlogu US Opena

sigpic

Comment

[quote author=ClayWarrior link=topic=1286.msg169898#msg169898 date=1284747521]
                          [quote author=Vladan link=topic=1286.msg169896#msg169896 date=1284747378]
                          [/quote]
                          [/quote]

Nisam znao da smo toliko opasni sljakeri

Uhvatio si se za tu sljaku kao i za Nadala i brzu podlogu US Opena
                          [/quote]U pravu je Vladan @(*6sd$%
                          Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

Falja i Fis ce u koridi Bogote igrati peti set

sigpic

Comment

Monfils igrao polufinale RG-a vi se pitate kako bi dosli do pobjede na zemlji ?

Comment

[quote author=ClayWarrior link=topic=1286.msg169901#msg169901 date=1284747593]
                                Falja i Fis ce u koridi Bogote igrati peti set
                                [/quote]

Kako cudan mec, u prvom setu je bilo 7 breakova zaredom

Fish break lopte 7/23 , Falla 6/9 ..

Ako Fish izgubi , to je razlog .

Comment

Working...
                                X