No announcement yet.

Davis Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Igrat ce Roger i Stan ove godine DC, jedino ih povreda može zaustaviti u tome

Comment

• Svajcarci imaju bas dobar zreb, verujem da Stan i Role nece propustiti ovu priliku.
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
        Svajcarci imaju bas dobar zreb, verujem da Stan i Role nece propustiti ovu priliku.
        Nema dileme da je velika prilika. Protiv Kazahstana u Svajcerskoj se moze smatrati kao pocetak priprema za sljaku. Finale je uvijek interesantno. Obojica ce igrati ta dva meca. Problem je polufinele. Ono se igra iza USO. Protiv Italije bi bili domacini, sto je velika prednost a protiv Engleske gosti. Englezi ne mogu da postave podlogu koja ne odgovata Svajcarcima. ALi da li Federer moze igrati polufinale (ne vjerujem da moze stici do finala) na USO u subotu i biti spreman za sljedeci petak? Ili Vavrinka finale u ponedjeljak?

Comment

• Ma za Warda i Evansa se ne moraju ni spremati...a Andy može biti i u gorem stanju

Bit će baš zanimljivo pogledati duel Italija-GBR

Comment

• Vala Warda i Evansa mogu da dobiju i da igraju dvorucni bh

Zaboravila sam to da kazem, u 3. setu u petak, Role izmedju poena krenuo da udara dvorucni bh presmesan je bio

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• To ono kad je prebacio lopticu do jednog od decaka sto su skupljali loptice?

Comment

• Nisam sigurna da je udario lopticu, mislim da je samo 2,3 puta onako zamahnuo
                skroz smesan je bio, tacno se vidi da nume da udari dvorucni bh

sigpic

with experience.

Comment

• A sto ako Andi izgubir polufinale USO sa Vavrinkom?

Comment

• NI, a da ti nisi malo predaleko otisao?

sigpic

with experience.

Comment

NI, a da ti nisi malo predaleko otisao?
                      Niti punih 9 mjeseci.

Comment

• Mozda to nije puno, ali je u tenisu ogromno.

sigpic

with experience.

Comment

• Ih bre Ni brate, za 9 meseci beba se rodi.

Comment

• Originally posted by Seoski Terminator View Post
                            Ih bre Ni brate, za 9 meseci beba se rodi.
                            A sto mislis zasto sam pomenuo 9 mjeseci?

Comment

Svajcarci imaju bas dobar zreb, verujem da Stan i Role nece propustiti ovu priliku.
                              Doso je i taj cas,radovacemo se DC,dodace Fedex jedino sto nedostaje od trofeja,verujem da mu je to jedan od vecih prioriteta ove godine,cim je resio da se vec od prvog kola ukljuci i to na gostovanju tamo nekoj Srbiji,za koju verovatno ne bi ni cuo da nije Djokovica.
                              sigpic

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X