No announcement yet.

Davis Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Da skrenem s ove teme, nadam se da ne trolujem, Španija i Njemačka igraju izuzetan meč pa koga zanima neka pogleda.

Comment

• daj neki strim, ne mogu da pokrenem niti jedan

uspela sam
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Originally posted by skeptik
        Vucic radi ovo zbog izbora a Novak zato sto je ovih dana toliko napljuvan od strane patrijota za "izdaju i nepatriotizam" po raznim portalima da je morao da uradi ovako nesto da bi sprao "ljagu" sa sebe.
        Ja sam juče ludela i svaki čast čitala vesti o tim nesrećnim ljudima, došlo je i meni da idem da pomognem.
        Razumem Novaka. A ako je išao da bi dokazivao patriotizam pojedinima, onda stvarno ima problem..
        Originally posted by gokara
        Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

• da li stvarno pokrecete ovu temu? nemojte uzalud trositi tastaturu
          It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Nakon izgubljenog 1. seta, sada uzimamo lagano Jakupovića i Kalovelonisa sa 6-0. Brkić dosta popravio igru u odnosu na 1. set, Bašić standardno odličan servis i vrlo inteligentna igra i to u ključnim trenucima. Ne bi trebalo biti većih problema do kraja, mladi Grk nekonstantan, stariji već polako pada u igri.
            sigpic
            Bill Shankly: "If you can't support us when we lose or draw,
            don't support us when we win."

Comment

• Bolje da se prebacimo na DC :

Nemacka - Spanija, odlican mec
              Dayman (a-a-ah...)
              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
              Champion of the sun (a-a-ah...)
              You're a master of karate and friendship
              For everyone

Comment

• Ajd' da uzmemo bar taj dubl, da ne bude bas poraz sa 0. Malo publike, steta.

Comment

• Ocekivano malo publike, da su Svajcarci promenili dubl, bilo bi vise.

dajte mi link za Nemce i Spance

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• http://www.sportlemon.tv/20140129/vv...86-735405.html

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                      Ocekivano malo publike, da su Svajcarci promenili dubl, bilo bi vise.
                      dajte mi link za Nemce i Spance
                      Ma oni tu treba da budu zbog Srbije bez obzira na sastav Svajcaraca. Evo ti jos jedan link:
                      http://www.bestsportgo.tv/20140129/v....18325383.html

Comment

• Jedino Djokovic moze da napuni halu, tako da je suludo ocekivati da sad bude puno.

hvala za linkove

sigpic

with experience.

Comment

• Brejk napravljen, bilo bi dobro da pobedimo bar u dublu.

Nemci polako privode kraju.
                          Dayman (a-a-ah...)
                          For everyone

Comment

• Set je tu.
                            Dayman (a-a-ah...)
                            For everyone

Comment

• Nemci zavrsili posao, pobedili Spance i u dublu

sigpic

with experience.

Comment

• Evo novih teorija zavere, duza pauza za wc, to je tacno lepo isplanirano ali ce sad da motivise vise nase. Jbt koji smo ludaci.

Comment

Working...
                                X