Davis Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: Davis Cup...

ko je video realnost u sportu....videti pod Gr?ka, Porto...

Comment

[quote author=Biljana link=topic=1286.msg53278#msg53278 date=1236288183]
      [quote author=fc nadal link=topic=1286.msg53275#msg53275 date=1236288089]
      [quote author=ferrari1 link=topic=1286.msg53274#msg53274 date=1236288036]
      fc nadal nemas sta da se brines sto se tice nadala,janko ni pomocu trikova nemoze nadala dobiti na sljaci,a bogme ni na bilo kojoj drugoj podlozi.
      [/quote]
      hahahhahahaha...............TAKO JE KRALJU.....+
      [/quote]
      hahahhahahaha...................KAKVE GLUPOSTI..... svima -
      [/quote]
      daj sad svima +

Comment

[quote author=Patriota link=topic=1286.msg53276#msg53276 date=1236288103]
        Srce na teren, ho?emo srce na teren, srce na teeeeeeeeeren, ho?emo srce na teren...

Ho?emo pobedu, pobedu za Srbiju!!!
        [/quote]Pat mislim da je to zagarantovano samo je pitanje da li ce biti dovoljno.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

To je uvek dovoljno ;) zar ne...

Comment

Nadam se legendo, nadam se... ;)
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Patriota link=topic=1286.msg53279#msg53279 date=1236288221]
              [/quote]
              pa jarane kad je u pitanju mec nadal-janko vjeruj mi postoji realnost,a ta realnost je da janko nema sta traziti na ovom mecu.

Comment

[quote author=ferrari1 link=topic=1286.msg53284#msg53284 date=1236288334]
                [/quote]
                pa jarane kad je u pitanju mec nadal-janko vjeruj mi postoji realnost,a ta realnost je da janko nema sta traziti na ovom mecu.
                [/quote]

mnogo bolji igraci od janka nemaju tu sta da traze,a kamoli 3 reket srbije....

Comment

Comment

[quote author=ferrari1 link=topic=1286.msg53284#msg53284 date=1236288334]
                    [/quote]
                    [/quote]Vidi se koliko ne poznajes Tipsarevica. Ne kazem ni ja da ce dobiti Nadala ali nece Rafici biti lako veruj mi!
                    sigpic

Comment

[/quote]
                      ja konkretno govorim o nadalovoj pobjedi nad jankom.

Comment

Sto mi nemozemo pricati o naadalovoj pobjedi,a ovdje se vec spominje jankova pobjeda.....Ja kazem 3 lahka seta.....

Comment

Comment

[/quote]

Ali glupo je ocekivati jankovu pobjedu.....Ipak je nadal world number 1...

Comment

Comment

[quote author=fc nadal link=topic=1286.msg53292#msg53292 date=1236288932]
                                Ali glupo je ocekivati jankovu pobjedu.....Ipak je nadal world number 1...
                                [/quote]

Comment

Working...
                                X