No announcement yet.

Davis Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ja cu navijati za Kanadjane, treba Zvezdi termin u Areni za Euroligu, i to bas onaj koji pada za finale DC.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Lakse ti je navijati za Argentinu onda

Comment

• Karte kupljenje
        Bozoljac ne igraZasto, bio je odlican u dublu,nisu normalni
        Ja cu imati kacket zastave Srbije,majicu i zastavu,idemo Srbija
        sigpicFokus Nole i ne zaboravi- u pertle... idemo Noleeeeeeeeeee

''Na jedno uho ne čujem ništa, a na drugo sve. Zato slušam samo one koji mi priđu sa prave strane...

Comment

• Originally posted by shminka View Post
          Lakse ti je navijati za Argentinu onda
          Misliš.. bar lepše zvuči, a i izgleda.
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by Petra View Post
            Karte kupljenje
            Bozoljac ne igraZasto, bio je odlican u dublu,nisu normalni
            Ja cu imati kacket zastave Srbije,majicu i zastavu,idemo Srbija
            Ti ces se uklopiti u masu, to nije zanimljivo
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Dal postoji ikakva sansa da Delpo igra, jel gdje sta pricao? Bez njega nemaju vala sanse nikakve

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                Ti ces se uklopiti u masu, to nije zanimljivo
                I ti ćeš vala vrlo brzo.. neko će možda da ti mazne kačket u gužvi.
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                  Dal postoji ikakva sansa da Delpo igra, jel gdje sta pricao? Bez njega nemaju vala sanse nikakve
                  To cemo maju da pitamo, jer ja ne pricam sa njim poslednjih nekoliko dana zbog "crnine" koju je poceo da nosi
                  Everything you want is on the other side of fear.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                    I ti ćeš vala vrlo brzo.. neko će možda da ti mazne kačket u gužvi.
                    Onda cu da obucem i duks i majicu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Mi smo demokratski i civilizovani domaćini, uz neke izuzetke
                      sigpic

Comment

Onda cu da obucem i duks i majicu
                        Dobro, al' sumnjam.
                        sigpic

Comment

• Goste primamo bolje nego rod rođeni, samo ne volimo kad se gosti popišmane.
                          sigpic

Comment

• Dakle oblacim majicu RF, duks RF i stavljam kacket RF, ko bude u Areni nema sanse da me ne vidi

sigpic

with experience.

Comment

Dakle oblacim majicu RF, duks RF i stavljam kacket RF, ko bude u Areni nema sanse da me ne vidi
                              Nemoj šefice ribočuvarska leba ti.
                              Čime da te brani čovek kad će nam dati samo one balone. Di ću sa balonom a njih na buljujke.
                              Ćuti, sedi, gledaj i ponekad tapši, da žive glave izvučemo.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by pecaros View Post
                                Nemoj šefice ribočuvarska leba ti.
                                Čime da te brani čovek kad će nam dati samo one balone. Di ću sa balonom a njih na buljujke.
                                Ćuti, sedi, gledaj i ponekad tapši, da žive glave izvučemo.
                                Bila sam vec tako obucena na Serbia Openu i prezivela, a jos ako me ti budes cuvao, nece biti nikakvih problema

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X