Davis Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by jagodica View Post
    Ovo mi je baš mučno gledati.. valjda Miljan i ekipa znaju šta rade..
    Ne znam da li je ovaj meč vredan nekog dužeg odsustva sa terena..
    I ja se iskreno nadam da znaju šta rade. Srce mi se steže kada pomislim da može ovo vrlo ozbiljno da postane, daleko bilo,, ali on ovo neće predati dokle god bude mogao da parira i pri tome vodi.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Junacina
      sigpic

Comment

• Koje ludo srce ovaj momak ima
        Similis simili gaudet

Comment

• tanka je linija izmedju junacine i nepromisljenosti, samo se nadam da Djokovic razmislja glavom a ne srcem
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Carli igra nestvarno dobar tenis, valjda ce zavrsiti Simona u 4 seta

Pravi sad majstor i break, jos 2 gema do velike pobjede!
            Last edited by shminka; 07-04-13, 20:22.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
              tanka je linija izmedju junacine i nepromisljenosti, samo se nadam da Djokovic razmislja glavom a ne srcem
              Naravno, ipak se nadam da je dovoljno pametan da ovo preda.Uzasno je izgledalo to izvrtanje zgloba.
              Licno nije mi se dopala ideja da uopste i igra ovaj DC, ali sta da se radi takav je
              Similis simili gaudet

Comment

• Carli na gem od velike pobjede...kakva samo atmosfera na stadionu

Comment

• i ja sam se sad tamo prebacila, zanimljivije je

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Spasi Gilles majstorski 2 mec lopte

a i trecu, sve napadima iz FHa

Comment

• al' je sad imao srece SImon

sigpic

with experience.

Comment

• Novak je u nezgodnoj poziciji. Jako mu je tesko da preda. S druge strane ga povreda smeta. Prvo, losije se krece. Drugo, nije siguran hoce li se povreda pogorsati tokom meca. To ga cini nervoznim i manje koncetrisanim. Trece, tu je i misao kako ce se sve to odraziti na ostatak sezone. Vjerovatno je postupio ispravno sto je nastavio. Naravno potvrdu za to cemo imati tek za koju nedjelju.
                        Last edited by NI; 07-04-13, 20:36.

Comment

• Kvarnjaci skinuse nas strim, uvalise nekog Engleza za komentatora.
                          Ovaj kao da sahranu prenosi
                          sigpic

Comment

• argentinci prosli...djokovic u ogromnim problemima,mislim da ce predat ako spusi ovaj set a i trebao bi

Comment

• Argentina u polufinalu,protiv Ceha ce biti jos teze ali ima jos mnogo do tada.

Comment

• Jel' ovo opet palo cepanje majice kod Carlija?
                                Originally posted by gokara
                                Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

Working...
                                X