Davis Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakva procena Boba
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• 1:0 , Ilija rutinski
      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• bravo momci
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Само да се Бозољац сада не уобрази као да је меч добијен...
          sigpic

Comment

• Kako ovaj Mijaljević iritira.. nepodnošljiv je..
            a Ilija..
            Originally posted by gokara
            Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
              bravo momci
              Bojana,

Da te vidim da jednom aplaudirsa nekome ko nije Federer (baby ili odrasli).

Ilija je najbolji na terenu. Igra kao zmaj. Hoce li izdrzati?

Bravo Bogdane. Izveo si najbolji dubl. Ponovo se pokazalo da imas nos.

Comment

• Sad se za sve pita najvishe Bozoljac,koliko je fizichki spreman za ovaj dugachak mech ...
                SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

• Originally posted by NI View Post
                  Bojana,

Da te vidim da jednom aplaudirsa nekome ko nije Federer (baby ili odrasli).

pa nije ovo prvi put

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Bojana da igraju Svicarska-Srbija za koga bi navijala u mecu Djokovic-Federer ?

Comment

• Originally posted by Mr.M View Post
                      Bojana da igraju Svicarska-Srbija za koga bi navijala u mecu Djokovic-Federer ?
                      aj ne smaraj vise sa tim pitanjem, milion puta odgovoreno

sigpic

with experience.

Comment

• Ja te jos nisam pitao pa shodno tome ne znam ni odgovor.

Comment

• Za koga bi ti navijao da igraju Djokovic Dzumhur

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                            Za koga bi ti navijao da igraju Djokovic Dzumhur
                            Za Cilica

Comment

• Originally posted by Mr.M View Post
                              Ja te jos nisam pitao pa shodno tome ne znam ni odgovor.
                              Pa saznaces ako nekad dodje do tog meca...

Trenutno igraju Ziki i Ilija protiv brace, tako da su Djokovic i Federer totalno nebitni.

sigpic

with experience.

Comment

• Braca Brajovic nekako djeluju mlako a i kao da su se ugojili neshto malo ...
                                SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

Working...
                                X