X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• auuu, sta je sad ludak istrcao i kako je vratio loptu
    uzeli Roger i Stan 3. set
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Kenguri ispustaju prednost u cetvrtom i sad ce bas biti gusto.. u ovako tesnom duelu ovaj poen bice veliki kao kuca
      Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Holandjani prave brejk i najverovatnije uzimaju ovaj poen...
        a Vavrinka mora da usere stvar

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by ClayWarrior View Post
          Kenguri ispustaju prednost u cetvrtom i sad ce bas biti gusto.. u ovako tesnom duelu ovaj poen bice veliki kao kuca
          Ko dobije, ide dalje ;)

Comment

• Smanjili Holandjani na 2:1

sigpic

with experience.

Comment

• Australijanci uzimaju taj brejk cetvrtog seta i mec, Tomic im sutra moze doneti pobedu

sigpic

Comment

• Originally posted by ClayWarrior View Post
                Australijanci uzimaju taj brejk cetvrtog seta i mec, Tomic im sutra moze doneti pobedu
                On moze samo Rafteru donijeti cir na zelucu

Comment

• Nevjerovatno dobra Mike-ova defanziva donosi breci 3. set

Comment

• Boljeg od njega trenutno nema

Bandoglav je ali mu ni rival nije nista bolji.. samo sto je mnogo matoriji od njega pa to jos i gore izgleda

sigpic

Comment

• Sa Florianom sutra, mislim da nema sanse ni za set...izmislio je Flo za njega tenis

Comment

• Nema veze, ima i onaj svoje momente pa ce se tuci

sigpic

Comment

• Od 10 duela, za sada je samo Belgija zavrsila posao, mogli bi jos Spanija za sat i po, i Kanada i Brazil veceras

sigpic

Comment

• U Aegentini 5 gemova igraju skoro 50 minuta. Neka nastave tim tempom i Berdih i Stepanek, koji su i danas izasli na teren, sutra nece moci hodati... Delpo i Monako odmaraju danas.
                            Ali Cesi zato imaju brejk prednosti... Publika odlicna, kao i juce...

Comment

• Previse su dobri Radek i Tomas za ovu dvojicu.. samo moraju da zavrse bez maratona

sigpic

Comment

• Juan napravi bas prave probleme Argentini

Comment

Working...
                                X