[quote author=Vladan link=topic=1286.msg262384#msg262384 date=1299441120]
      Onda protiv Danske ili Letonije @(*6sd$%

Jeremyje jakoblizu da Francuskoj donese prolaz dalje
      [/quote]
      Sve se to moze pobjediti. #$&+|r

Comment

• Re: Davis Cup...

Vladane me preduhitrio h5g6k8

Igramo sada kuci protiv Estonaca,oni imaju Zopp-a,ali mi smo kvalitetniji,a onda mozda Gulbis u Sarajevu
        Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

Pobjeda Chardy-a,tako da sad imamo sve parove 1/4 finala,malo kasnije cete dobiti sve statisticke podatke vezane za danasnje meceve i parove 1/4 finala svjjetske grupe *#AI&amp;D
          sigpic

Comment

Sad ce Sardi da postane metalna gromada posle ovakve pobede +*@WT*48*

Bravo Sardi #$&amp;+|r #$&amp;+|r
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

Srbija-Indija

Svedska-Rusija

sigpic

Comment

Ceska-Kazahkstan:

Argentina-Rumunija:

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Hrvatska-Nemacka

Austrija-Francuska:

sigpic

with experience.

Comment

Cile-Sjedinjene Americke Drzave

Belgija-Spanija

sigpic

Comment

Ne mogu da verujem da je Berdih uspeo da izgubi od Golubeva, sto je mnogo mnogo je #%d*
                      A zasto za Hrvate nije peti mec igrao Dodig nego Karlovic!? fghj48d

Comment

Zato sto je bio umoran, napravili su gresku juce kod dubla
                        Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

[quote author=ClayWarrior link=topic=1286.msg262475#msg262475 date=1299443635]
                          Zato sto je bio umoran, napravili su gresku juce kod dubla
                          [/quote]

Kakav potez njihovog selektora *E8$
                          Zar je stvarmo mislio da ovakav Karlovic moze da dobije Pecnera!? #%d*

Comment

To je sto je, Ivan je vec u Indian Velsu (juce je ucestvovao u Kids Days-u) jer je svestan da ce mu trebati apsolutno svaki atom snage ako misli da odbrani barem nesto od bodova a staviti Ivu u odlucujuci duel je prezaljen mec i pre pocetka
                            Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

Mozda su prosli Cesku,ali.....

[color=rgb(0, 32, 43)][/color] $#^%RT
                              Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

Svajcarska u julu igra protiv Portugalije i pobednik tog meca igra u septembru za popunu Svetske grupe.
                                Posto Roger mora da igra za reprezentaciju ako misli da igra na OI, mozda ce i igrati tad za njih. %QWT&amp;W

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X