Pobeda Pancera
    Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Re: Davis Cup...

Svedjani na gem od pobede nad Rusijom.

Comment

A u Cileu, ocekivano, Amerikanci poveli sa 2:1, braca dobili 3:0 iako su u 3. setu Cileanci servirali za set.
        I uskoro ce Svedjani da zavrse posao protiv Rusa, tako da protiv njih igramo u sledecem kolu i to u gostima. Iskreno ne verujem da Indija moze da preokrene protiv nas, posebno sto su ova dvojica premoreni.
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

Mozemo reci da su Svedska, Argentina i Spanija u kvoteru
          Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

Robin na Novaka,uh to ce biti sjajno +*@WT*48*
            Hrvati jos uvijek imaju dobru sansu,Marin ce pobijediti Cilica,a onda Ivan na Mayer-a @(*6sd$%
            sigpic

Comment

Mozemo reci da je i Srbija u kvoteru. %QWT&W

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1286.msg261364#msg261364 date=1299346953]
                Hrvati jos uvijek imaju dobru sansu,Marin ce pobijediti Cilica,a onda Ivan na Mayer-a @(*6sd$%
                [/quote]
                *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
                Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

[/quote]

(%fsd%&amp;j (%fsd%&amp;j (%fsd%&amp;j

Comment

Eto sta se desava kad radim 100 stvari odjednom $#^%RT
                    Marin ce pobijediti Philipp-a h5g6k8
                    Mada ce to biti sudar mentalnih stijena $8#a
                    sigpic

Comment

[/quote]

$#^%RT $#^%RT

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Bice tesko protiv Svedske, i to u gostima.

Comment

Ipak je ono najjace,Simon dolazi do prve masters titule nakon poraza u finalu od Muraja h5g6k8 h5g6k8

Paceri dobili,mislim da je ovo njihov mec,ne verujem da Cilic moze istrpeti pritisak koji se stvara,mada ni Kohslchraiber ne blista,u svakom slucaju ce biti jako interesanntno &lt;thumbsup&gt;
                          sigpic
                          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Sad citam na tviteru i Amerikanci c,e ako prodju, za podlogu izabrati travu protiv Spanaca, ako sam ja to dobro shvatila &amp;%@5w8&amp;*

sigpic

with experience.

Comment

Srbija-Indija

Svedska-Rusija

sigpic

Comment

Ceska-Kazahstan

Argentina-Rumunija

Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return