Davis Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Davis Cup...

[quote author=troickifans link=topic=1286.msg258575#msg258575 date=1299008437]
    Sta mislite da li ce Novak biti na klupi ili na tribinama?

Ocekujem dve sigurne pobede Viktora. %QWT&W
    [/quote]

Po meni nema potrebe da Novak igra, jer ako Viktor i Janko nisu u stanju da iznesu ovaj duel, onda stvarno... #%d*

Comment

Ako vec treba da igra 100 puta je bolje da igra u petak,nego u nedelju @(*6sd$%
      sigpic

Comment

Naravno da jesu ali i Indijci imaju svoje pojedince poput Devarmana.

Comment

Ma ne moze Devarman nista ni Janku ni Viktoru...
          Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

• Comment

Pa dva igraca u TOP 50 i jedan od najboljih dubl igraca svijeta ako na domacem terenu ne mogu Indiju da pobijede,onda nemamo o cemu da pricamo...
              sigpic

Comment

Ako smo bez Noleta dobili Uzbekistan,dobicemo i Indiju $%&5qw7
                Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

Davis Cup - Articles - ITF revises Davis Cup dead rubber policy

Ukratko, 5. mec ce se igrati jedino ako se oba tima tako dogovore
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

Najbolje je da Nole odigra samo 1 mec i to u petak.

Comment

[color=rgb(68, 68, 68)]Leander Paes and Mahesh Bhupathi have both withdrawn from the Indian team to face Serbia, replaced by Karan Rastogi and Yuki Bhambri.[/color]
                      [color=rgb(68, 68, 68)][/size][/color]
                      [color=rgb(68, 68, 68)][/size] ^*#(- [/color]

Comment

A gde si to procitala?

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1286.msg258947#msg258947 date=1299068635]
                          Davis Cup - Articles - ITF revises Davis Cup dead rubber policy

Ukratko, 5. mec ce se igrati jedino ako se oba tima tako dogovore
                          [/quote]

Ako sam ja dobro razumjela, 5. mec se nece igrati samo ako je rezultat nakon drugog dana bio 2-1 i treceg dana je doslo do rezultata 3-1 (jer ako je drugog dana rezultat 3-0, sljedeceg dana se igraju svi mecevi) i to pod uslovom da je cetvrti mec trajao minimalno cetiri sata. &Q45q@%

Da li neko vidi logiku u svemu ovome? Ja ne vidim... $%&5qw7
                          Prvo, rijetko kad 4. mec traje 4h, drugo, ne igra se samo nakon 3-1 treceg dana, a nakon 4-0 se igra... ^*#(-

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1286.msg258970#msg258970 date=1299073307]
                            A gde si to procitala?
                            [/quote]

Na twitteru, na Davis cup profilu, prvo ovaj tweet
                            Leander Paes and Mahesh Bhupathi have both withdrawn from the Indian team to face Serbia, replaced by Karan Rastogi and Yuki Bhambri.

a zatim retweet-ovan Bhupathi-jev tweet $#^%RT

No Davis Cup for the Indian Express this tie. Couple injuries(minor hopefully).. Good luck @sdevvarman and @rohanbopanna.. There in spirit!!

[color=rgb(68, 68, 68)][/color]

Comment

[quote author=majabl link=topic=1286.msg258971#msg258971 date=1299073434]
                              Ako sam ja dobro razumjela, 5. mec se nece igrati samo ako je rezultat nakon drugog dana bio 2-1 i treceg dana je doslo do rezultata 3-1 (jer ako je drugog dana rezultat 3-0, sljedeceg dana se igraju svi mecevi) i to pod uslovom da je cetvrti mec trajao minimalno cetiri sata. &Q45q@%

Da li neko vidi logiku u svemu ovome? Ja ne vidim... $%&5qw7
                              Prvo, rijetko kad 4. mec traje 4h, drugo, ne igra se samo nakon 3-1 treceg dana, a nakon 4-0 se igra... ^*#(-
                              [/quote]

Pa igra ce se nakon 4:0,zato sto znaci da je bilo 3:0 i da je i taj 4. mec bio best of 3, nije mogao da se oduzi.
                              A ako se 4. mec oduzio, onda ce da razmisle da li ce posle da igraju, sto je logicno, zato sto tada vecina publike ode, i oni igraju pred porodicom i prijateljima.

sigpic

with experience.

Comment

Meni je glupo to,to za publiku ima smisla,ali ako se vec igra 5 meceva,nije mi jasno u cemu je problem da to odigraju do kraja,kakav god da je rezultat
                                Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

Working...
                                X