Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2013 (opste diskusije, vesti, tracevi, i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Serbian player Marko Jarić joined the training camp of @BrooklynNets.
    Шта хоће сад овај кој .!.?
    Arise, Serbia!
    You fell asleep long ago,
    And have lain in the dark.
    Now wake up
    And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• It's always nice to have Adriana Lima sitting in front row.
      It is not the violence that sets a man apart.
      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Ne znam da li je neko napisao ..

BiH/Serbian center Ognjen Kuzmić (215-1990) officially became a member of #NBA team Golden State Warriors.

Prosle sezone je igrao u Huventudu ..

Comment

• Mozda je pozvan u kamp, al' potpisao nije sigurno.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Samo kopirao, ne'am pojma

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
              Mozda je pozvan u kamp, al' potpisao nije sigurno.
              Potpisao brate, 2 godine za minimalac
              sigpic
              sigpic

Comment

• Evo sa zvanicnog sajta GSW http://www.nba.com/warriors/news/kuz...exander_092713

Comment

• Wow, moram da priznam da nikad nisam cuo za lika, mada sigurno ih je impresionirao cim su ga potpisali pre zavrsetka kampa.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
                    Wow, moram da priznam da nikad nisam cuo za lika, mada sigurno ih je impresionirao cim su ga potpisali pre zavrsetka kampa.
                    A interesantno je to, da kada je igrao za juniore Olimpije pre nekoliko godina. I oni su mu rekli da ide kuci, jer ne zna da igra kosarku ..
                    Last edited by Lord Aleksoni; 30-09-13, 23:59.

Comment

• NBA je u gadnom problemu ako ovakav igrac moze da se izbori za garantovani ugovor samo zato sto ima 215 i nije bas potpuno drvo.
                      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Toronto dobio domacinstvo za All-Star 2016!

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                          NBA je u gadnom problemu ako ovakav igrac moze da se izbori za garantovani ugovor samo zato sto ima 215 i nije bas potpuno drvo.
                          Kuzmic sve, samo ne drvo. Imao u Endesa ligi prosle sezone tripl-dabl na jednoj tekmi, a i generalno vrlo solidan igrac. Jedino je steta sto se povredio decko. Dobojska skola kosarke.
                          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Luigi Datome Gigi

Comment

• Jebote, za 4 dana se Derrick vraca, ko bi rek'o da je proslo toliko vremena od zadnje tekme koju je odigrao. Pa, cak i onu skracenu sezonu je maltene vise bio pored terena, nego na njemu.
                              sigpic

Comment

• NBA EUROPE na SPORTKLUB kanalima:

It is not the violence that sets a man apart.
                                It's the distance he's prepared to go.

Comment

Working...
                                X