Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2013 (opste diskusije, vesti, tracevi, i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Izgleda da je Odom postao teski narkoman

Comment

• Pa sa kime zivi ni ne cudi me

Comment

• Kakva steta za Lamar-a, mnogo dobar lik i jos bolji igrac... Mogu samo da zamislim u kakvom paklu zivi u zadnje vreme kad je odlucio da proba da pobegne od svega, valjda ce sve ispasti ok.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Хах, чекај, њега ова избацила из гајбе и сад њега нема 3 дана?
          А ја мислио само се дрогира...
          Arise, Serbia!
          You fell asleep long ago,
          And have lain in the dark.
          Now wake up
          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Na drogu sam i mislio kad sam rekao da zeli da pobegne malo od svega... Ne zna se gde je ova 3 dana, mada kontam da ih je oterao sve u kurac i zapalio u neki Cabo ili tako nesto.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Па вероватно је отишао негде да заблеји пар дана. А поред свих тих срања њега сад и медији/новинари јебу као лудог 100%. Ко зна шта све мора да чита у новинама и слуша на ТВ-у, па га још вероватно и прате и смарају у стопу. Биће гадно кад се врати, спопашће га са свих страна. Али нек се само врати.
              Arise, Serbia!
              You fell asleep long ago,
              And have lain in the dark.
              Now wake up
              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Kakva steta za Lamar-a, mnogo dobar lik i jos bolji igrac... Mogu samo da zamislim u kakvom paklu zivi u zadnje vreme kad je odlucio da proba da pobegne od svega, valjda ce sve ispasti ok.
                "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Ko zna dali je i ziv uopste?

Comment

• Erni, mislis na Kardashianke?
                    sigpic

Comment

• Sta je covek sve zadesilo u zivotu,kako da ne pukne

Comment

• Ali koliki debil treba da budes pa da udjes u to zmijsko leglo, in the first place.
                        It is not the violence that sets a man apart.
                        It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Penzionisao nam se admin.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by Rondo9 View Post
                            Penzionisao nam se admin.
                            Da li to znaci da Mek menja nick u Benteke?
                            It is not the violence that sets a man apart.
                            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                              Da li to znaci da Mek menja nick u Benteke?
                              Moj pik je Tony Snell.
                              sigpic

Comment

• http://www.b92.net/sport/kosarka/ves...&nav_id=746690

Ode i on u penziju

Comment

Working...
                                X