Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2013 (opste diskusije, vesti, tracevi, i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pop i Doc imaju vise iza sebe i veci su treneri. Najbolji trener je Tibs, no question.

Comment

• Jos fali i Milutinovica da potpisu

EDIT:

Netsi dogovorili dvogodisnju saradnju sa Alanom Andersonom
      Last edited by Lord Aleksoni; 26-07-13, 21:34.

Comment

• Taj igrac ne postoji.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Prepravio

Comment

• Originally posted by AleksaVP View Post
            Prepravio
            Kudos to you

Comment

• Denver has reached a 3yr/$14mil deal with C Timofey Mozgov.

Comment

• Sunsi su trejdali Luisa Scolu u Pacerse za Geralda Greena i 'draft consideration'!

Elias Harris je novi igrač Lakersa, ugovor je potpisan na 2 godine.

Gary Neal i Bucksi dogovorili dvogodišnju saradnju vrednu 6.5 mil. $.
                Last edited by Lord Aleksoni; 28-07-13, 15:10.

Comment

• Camby ce potpisati za Houston

Comment

• Realno, nemam pojma ko je gde zavrsio, cak i da pocnem da hvatam beleske
                    ne bi uspeo da sve skapiram. I znam da cu do januara da se iscudjavam kad
                    vidim pojedine igrace u odredjenim klubovima, ali to je NBA.

Scola u Pacersima, I didn’t see that coming.
                    It is not the violence that sets a man apart.
                    It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Dennis Schroeder u epizodi: Ovi moji vola ne mogu ubosi.

Comment

• Kako lepa prackica, Snell-ara ce biti jebac velikih razmera.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• @Apa

Meni se on jako svidja, da nije tako nizak bio bi spreman pare da stavim da ce biti All Star.
                          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Schroeder, ono malo sto sam gledao, ima strahovit osecaj za prostor,
                            i citanje protivnicke odbrane. Ali, isto tako, pored odlicnih asistencija,
                            gubi katastrofalno puno lopti. Ukoliko dovede taj ratio na neku normalnu
                            meru onda mozemo govoriti o pristojnom igracu. Ovako, talenat nije
                            sporan, ali treba i vise od toga za NBA.

Comment

• Jos je mlad i ima jedva dve profi sezone i to u nemackoj ligi (mislim, bez uvrede). Normalno je da ima buljuk izgubljenih.
                              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post

Kako lepa prackica, Snell-ara ce biti jebac velikih razmera.
                                Poznavajuci Thibsa nece se nesto naigrat ove sezone.
                                Ovo je Arsenal, a ne ono što je danas bilo na Emiratesu.

Comment

Working...
                                X