Announcement

Collapse
No announcement yet.

Predsezona u Premier League (transferi, pripremne utakmice...)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Bivsi fudbaler Birminghema Christian Benitez poznatiji kao Chucho poginuo je danas u saobracajnoj nesreci. R.I.P.
    Originally posted by maliajnstajn
    Arsenal ako uzme narednih 5 tekmi, uzima i titulu, nema previse tu filozofije.

Comment

• Kakva promena igre kada Carrick igra to je strasno, kakve lopte ima covek, najpotcenjeniji igrac Man United-a ikada!

EDIT: Ima Buttner odredjene dobre momente u napadu, ali budemo realni, ocajan je u odbrani.
      Last edited by Cylokin; 29-07-13, 14:38.

Comment

• Auuuuuuuu Dzesi!
        Originally posted by Vladan
        SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
        :vinjaksmajli:

Comment

• Hull City are delighted to announce the permanent signing of Ivory Coast striker Yannick Sagbo from French club Evian TG for an undisclosed fee.

Comment

• Originally posted by Sir Giggsy View Post

Nesto ne pamtim da je rekao da ce produziti, vise kako uziva u Madridu ali i ne zuri da potpise novi ugovor.
            u tom fazonu je nešto rekao, ne sjećam se baš najbolje, mada nije to ni bitno, jedno je pos'o a drugo su želje...

ne vjerujem ja u to da bi Ozil mogao u Totenhem, Coentrao bi i mogao ući u tu trampu ali Ozil nikako, ne bi ni on na to pristao

Comment

• RIP Christian Benitez.

Drugi izvori navode da je imao infarkt.

Naime, na jednom seminaru, pričao sam sa jednim kardiologom, vezano za slučajeve Puerta i Muamba, pitajući ga, kako je moguće da pored silnih lekarskih pregleda koje igrači prolaze prilikom potpisivanja ugovora sa klubovima, medicinskom osoblju promakne ovako nešto, odnosno, problemi sa srcem?

Kardiolog mi je odgovorio da su pregledi srca veoma veoma skupi i da se klubovima jednostavno ne isplati da ulažu hiljade i hiljade funti samo na kardiološke preglede. U prevodu, zdrav je dok je zdrav...igrači su nam potrebni da nam donesu profit, a za njihove živote nas baš briga.

Puerta, Muamba i Bentiez su 99% iz detinjstva "vukli" neku srčanu manu koja nije otkrivena do momenta kada su pali na teren ili van terena, kao što se Benitezu i desilo.
              "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• Cardiff City can confirm that the deal to bring goalkeeper Simon Moore to the Club on a four year contract from Brentford has been finalised.

Comment

• Comment

• Navodno Arsenal odbio ponudu pozajmice za Girouda, klub Valencia. Ovi ocigledno traze zamenu za Soldada koji ce uskoro biti u dresu Spursa...
                      sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                      -Jürgen Klopp

Comment

• Originally posted by Freshman91 View Post
                        Navodno Arsenal odbio ponudu pozajmice za Girouda, klub Valencia. Ovi ocigledno traze zamenu za Soldada koji ce uskoro biti u dresu Spursa...
                        Tancredi Palmeri @tancredipalmeri
                        Chelsea has been contacted by Valencia for Torres, according to valencian paper Superdeporte. Option after Soldado going.Difficult deal.

Comment

• Navodno su hteli i Cicarita da dovedu na pozajmicu...

Comment

• Transfer Sources ‏@TransferSources 2h
                            Mata + Hazard + Oscar = £74.75m

Gareth Bale = £85m.

#CFC #THFC

Comment

• Real Madrid have made a world record bid of over £85m to Tottenham for Gareth Bale, Sky Sports understands.

The bid has been on the table for over a week and Bale is aware of it and is becoming more frustrated with the situation.

The bid does not include any Real Madrid players moving to Spurs as part of a package.

Sky Sports understands Spurs chairman Daniel Levy is currently in Miami and that the club's stance - that the Wales international is not for sale - has not changed.

Bale has so far kept his feelings to himself, making no public declaration about what he wants to happen next.

Tottenham and Bale are back from the Asia Trophy and will resume training on Wednesday.
                              Eto od Sky-a...

A takodje, kaze se i da Papadoupolusu istice klauzula danas, i da kako nekoliko listova govori da ce Schalke na kraju prihvatiti ponudu od 16m evra, 14m funti za njega od strane LFC. Patience is the key...
                              sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                              -Jürgen Klopp

Comment

• Originally posted by Freshman91 View Post
                                Navodno Arsenal odbio ponudu pozajmice za Girouda, klub Valencia. Ovi ocigledno traze zamenu za Soldada koji ce uskoro biti u dresu Spursa...
                                Cuj buduceg najboljeg strijelca lige da pozajme hhahahah, pa nisu ni oni blesavi..

Olivier brat po zlatnu kopacku
                                sigpic
                                "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                                AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

Working...
                                X