• Time
  • Show
Clear All

• Ajde Jirgene spremaj pinkliće.
    Samo ćeš udice sam da vezuješ
    sigpic

Comment

• Originally posted by earthSRB View Post
      Danas valja ispratiti Wozniacki-Robson (nadam se da će je Britanka dotući, Dankinja je 0-4 na crvenoj šljaci ove sezone, valja nastaviti započeto ), Kuznetsova-Makarova takođe.

A što se tiče Radwanski, verovatno će se sestre sastati u trećem kolu. Šteta pto ostajemo bez jedne

Kyrgios dobio prvi set u tajbrejku! Bravo mali!
      Nece doci Ursula do treceg kola, izgubice sutra od Pficzenmaer.
      OVAKO

Comment

• Opet Rade u TB i opet ce izgubiti
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Sta radi Stepanek
          sigpic
          sigpic

Comment

• Vodio je 6:3 u TB, sad je 6:6
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Vodio covek 6:1 na pisalo da je dobio 7:3 i onda ispravka i na kraju Kirgios uzeo set , ovo je neka namestaljka garant , nisu ovo cista posla.
              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Gerges je pociscena sa Francuske prasine, Kucova je izresetala Nemicu 7-6 6-0.
                OVAKO

Comment

• Originally posted by Mr.M View Post
                  Vodio covek 6:1 na pisalo da je dobio 7:3 i onda ispravka i na kraju Kirgios uzeo set , ovo je neka namestaljka garant , nisu ovo cista posla.
                  I mene je to zbunilo , jer sam video da je 1:1 u setovima , upalim ponovo da vidim rezultat Tsonge kad vidim još igraju
                  sigpic
                  sigpic

Comment

• Svaka cast Kirgiosu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ne moze Rafa u ovakvoj opremi osvojiti RG, njegova daleko najlosija kombinacija...ikad

Comment

• Berankis imao 4-1 i tri brejk lopte i na kraju izgubio set.Odlican mec,inace

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                          Ne moze Rafa u ovakvoj opremi osvojiti RG, njegova daleko najlosija kombinacija...ikad
                          gotov si kad FC i Nadalinho procitaju ovaj post

sigpic

with experience.

Comment

• Samo opremu komentarisem

uvijek mu je bila odlicna...ova mi se bas ne svidja

Comment

• Šta mislite zašto se prvi put pojavilo sunce

Comment

• Da obasja Rafinu plaza opremu

Comment

Working...
                                X